وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در جریان بازدید از بیمارستان 120 تختخوابی شهید سید مصطفی خمینی طبس روبان بخش روانپزشکی بیمارستان طبس را قیچی نکرد و گفت: این بیمارستان در گذشته یک بار افتتاح شده است.

بازدید قاضی‌زاده‌هاشمی از بیمارستان 120 تختخوابی طبس

سلامت نیوز: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در جریان بازدید از بیمارستان 120 تختخوابی شهید سید مصطفی خمینی طبس روبان بخش روانپزشکی بیمارستان طبس را قیچی نکرد و گفت: این بیمارستان در گذشته یک بار افتتاح شده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس از طبس، سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی در جریان سفر به استان خراسان جنوبی امروز ساعت 11:30 وارد طبس شد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این سفر از محل پیشنهادی دانشکده علوم پزشکی، بیمارستان قدیم و بیمارستان 120 تختخوابی شهید سید مصطفی خمینی طبس بازدید کرد.

امروز نیز قرار بود بخش روانی بیمارستان طبس افتتاح شود که با وجود اینکه بیماران در این بخش بستری بودند، وزیر بهداشت در این بازدید روبان را قیچی نکرد و گفت: این بیمارستان در گذشته یک بار افتتاح شده است.

وزیر بهداشت همچنین از بخش اورژانس، کلینیک، بخش داخلی و بخش POST CCU که با اعتبار 50 میلیون تومان راه‌اندازی شده است بازدید کرد.

لازم به یادآوری است؛ ساختمان دیالیز طبس نیز که تأمین اعتبار آن توسط خیران در دست پیگیری است، به‌زودی کلنگ‌زنی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha