‌رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه روز چهارشنبه مجلس 80 هزار میلیارد ریال برای بر طرف شدن مشکل کادر درمانی بیمارستان‌ها هم چون پرستاران که برای بهبود سلامت مردم تلاش می کنند و رفع مشکل بیمه سلامت در نظر گرفته شد.

تخصیص 80 هزار میلیارد ریال برای حل مشکل کادر درمانی بیمارستان‌ها و بیمه سلامت

سلامت نیوز:   ‌رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه روز چهارشنبه مجلس 80 هزار میلیارد ریال برای بر طرف شدن مشکل کادر درمانی بیمارستان‌ها هم چون پرستاران که برای بهبود سلامت مردم تلاش می کنند و رفع مشکل بیمه سلامت در نظر گرفته شد.

‌به گزارش  سلامت نیوز به نقل از ایسنا علی لاریجانی عصر پنجشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه سیمای امید در قم در گفت‌وگو با خبرنگاران، در خصوص بیمه سلامت و همچنین پرستاران و کسانی که در بیمارستان‌ها کار می‌کنند، گفت: ۸000 میلیارد تومان برای این خصوص مصوب کردیم.

وی با بیان اینکه مصوبات خوبی در مجلس تصویب شده است که بسیار با اهمیت است، اظهار کرد: تاکنون ابعاد آن در رسانه ملی برای مردم مشخص نشده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: چند گروه در کشور دچار مشکل بوده‌اند که اقدام به حل مشکلات آنها نموده‌ایم که از آن می‌توان به قشر فرهنگیان در کشور اشاره کرد که برای معوقات آن‌ها تدابیری اندیشیده شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی، صدا و سیما و کشاورزان را از گروه‌های دیگر برشمرد که دارای مشکلاتی هستند و افزود: محصولات کشاورزان که توسط دولت با قیمت تضمینی خریداری می‌شد و با تأخیر مواجه بود نیز رقم قابل توجهی برای حل این مسئله در نظر گرفته شد.

لاریجانی برپایی نمایشگاه سیمای امید را ابتکاری خوب و کاری پسندیده دانست و گفت: امسال این اتفاق مبارک در استان قم رقم خورده است تا خدمات انجام شده توسط نهادها و سازمان نمایش داده شود.

وی گفت: توصیه و سفارش مقام معظم رهبری نیز این است تا کارها و اقداماتی که انجام می‌گیرد برای مردم شرح داده شود تا از آن مطلع شوند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در بازدید از این نمایشگاه شاهد ابتکار خوبی از بسیاری از بخش‌ها در قم بودیم و بسیاری از مدیران سعی در حل مشکلات دارند.

وی  با بیان اینکه سرعت آبادانی در قم نسبتا خوب است، افزود: پس از جلسه‌ای که در منطقه ویژه اقتصادی برگزار شد، ستادی در استانداری قم تشکیل شده است که به فعال شدن واحدهای تولیدی کمک می‌کند.




برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha