شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶
کد خبر: 191613

"سگولن رویال"، وزیر محیط زیست فرانسه شنبه شب به تهران می‌آید. وی در این سفر با معصومه ابتکار همتای ایرانی خود و تعدادی از مقامات بلندپایه کشورمان دیدار خواهد کرد.

سلامت نیوز:"سگولن رویال"، وزیر محیط زیست فرانسه شنبه شب به تهران می‌آید. وی در این سفر با معصومه ابتکار همتای ایرانی خود و تعدادی از مقامات بلندپایه کشورمان دیدار خواهد کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، خانم سگولن رویال را در این سفر سه روزه، تعدادی از روسای شرکت‌های مهم فرانسوی در حوزه محیط زیست و انرژی بویژه انرژی‌های نو، آلودگی‌های زیست محیطی و آب همراهی می‌کنند.

ملاقات با معصومه ابتکار، معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست، شرکت در کارگروه ملی تغییرات آب و هوا و نشست خبری با خبرنگاران و بازدیداز دریاچه ارومیه از مهم‌ترین برنامه‌های سفر وزیر محیط زیست و انرژی فرانسه به تهران است.

وزیر محیط زیست فرانسه در سفر سه روزه خود به ایران با تعدادی از مقامات بلندپایه کشورمان از جمله وزیر نیرو نیز ملاقات خواهد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی محیط زیست (پام) ، خانم رویال از اعضای پرنفوذ کابینه مانوئل والس نخست وزیر فرانسه محسوب می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha