مدیر روابط عمومی سازمان بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ از برپایی بیمارستان تک تخصصی اطفال تهران خبر داد و گفت: تمامی خدمات ارائه شده در این بیمارستان برای کودکان رایگان است.

برپایی بیمارستان تک تخصصی اطفال تهران/ کودکان رایگان ویزیت می‌شوند

سلامت نیوز:مدیر روابط عمومی سازمان بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ از برپایی بیمارستان تک تخصصی اطفال تهران خبر داد و گفت: تمامی خدمات ارائه شده در این بیمارستان برای کودکان رایگان است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا، امیر دهقان درباره برپایی درمانگاه تک تخصصی که قرار است در منطقه بریانک تهران برپا شود گفت: درمانگاه تک تخصصی اطفال با عنوان «شهید مدافع حرم محمدرضا دهقان» به مدت دو روز در تاریخ دهم و یازدهم شهریور از ساعت 8:30 تا 15 برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه به منظور برپایی این درمانگاه تک تخصصی اعلام عمومی انجام شده است، بیان کرد: بیماریابی نیز انجام داده‌ایم و یک سری از بیماران با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران، بهزیستی و توانبخشی از طریق کانون‌های بسیج به ما معرفی شده‌اند.

مدیر روابط عمومی سازمان بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ ادامه داد: پیش بینی می‌شود که در این درمانگاه تک تخصصی اطفال، روزانه هزار ویزیت رایگان انجام شود.

دهقان تصریح کرد: این درمانگاه به نشانی خیابان قزوین، بعد از امامزاده معصوم(س)، خیابان شهید عرب، نرسیده به میدان بریانک، دبیرستان دخترانه مردانی آذر 20 برپا خواهد شد.



  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha