مدیر عامل سازمان بیمه خدمات درمانی درباره اجرای طرح پزشك خانواده در شهرهای زیر 100 هزار نفر گفت: جلسات مختلفی بین وزارتخانه‌های بهداشت و رفاه و سازمان‌های بیمه‌گر برگزار شد كه دستاوردهای خوبی را در پی داشته است و امیدواریم این طرح سال آینده در كشور اجرا شود.

احتمال اجرایی شدن طرح پزشك خانواده از سال آینده

سلامت نیوز: سعید كارآموزبا بیان اینكه در سال جاری خدمات خوبی به بیمه شدگان داده شد، اظهار داشت: سازمان خدمات درمانی هر ساله تعداد جدیدی از داروهای مصرفی بیماران را تحت پوشش قرار می‌دهد كه امسال نیز در این زمینه به موفقیت‌های خوبی دست پیدا كردیم.
وی با اشاره به اینكه امسال بودجه سازمان یك هزار و 168 میلیارد تومان بود، تصریح كرد: سازمان اعلام كرده است برای پرداختی‌هایش به مراكز درمانی نیازمند اعتباراتی است كه امیدواریم این اعتبار تا پایان سال طبق وعد‌ه‌هایی كه داده شده است به سازمان بیمه خدمات درمانی ارائه شود.
كارآموز اظهار داشت: این سازمان تلاش می‌كند تا بهترین خدمت را به بیمه‌شدگان دهد و شرایط خدمت‌رسانی سازمان بیمه خدمات درمانی نسبت به سازمان تأمین اجتماعی بهتر است.
مدیر عامل سازمان بیمه خدمات درمانی ادامه داد: در حال حاضر بیش از 2 میلیون نفر تحت پوشش بیمه درمان ایرانیان قرار گرفتند و از خدمات بیمه‌ای استفاده می‌كنند.
كارآموز با بیان اینكه حدود یك سال از اجرایی شدن پوشش بیمه درمان ایرانیان از طریق سازمان بیمه خدمات درمانی می‌گذرد، اضافه كرد: این سازمان با برنامه‌ریزی كه انجام داده است می‌كوشد افرادی كه تحت پوشش هیچ یك از بیمه‌ها نیستند را تحت پوشش بیمه ایرانیان قرار دهد.
مدیر عامل سازمان بیمه خدمات درمانی خاطر نشان كرد: این سازمان اعتقاد دارد می‌تواند بهتر از این عمل كند لذا امیدواریم در سال آینده بتوانیم خدمات بهتری را ارائه كنیم.

فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha