مدیرکل بازرسی سازمان غذا و دارو ضمن هشدار به کسانی که دنبال زیبایی هستند، گفت: مواد مصرفی و تجهیزاتی که در کلینیک‌های زیبایی مورد استفاده قرار می‌گیرد باید مجوزهای لازم را از سازمان غذا و دارو داشته باشند.

برخورد جدی با کلینیک‌های متخلف زیبایی

سلامت نیوز:مدیرکل بازرسی سازمان غذا و دارو ضمن هشدار به کسانی که دنبال زیبایی هستند، گفت: مواد مصرفی و تجهیزاتی که در کلینیک‌های زیبایی مورد استفاده قرار می‌گیرد باید مجوزهای لازم را از سازمان غذا و دارو داشته باشند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  فارس، شهریار اسلامی تبار در ارتباط با کلینیک‌های زیبایی که در کشور بسیار زیاد شده‌اند، گفت: بسیاری از کلینیک‌ها در کشور فعال هستند که به صورت غیر قانونی فعالیت دارند که باید مسئولین مربوطه نظارت‌های خود را با جدیت داشته باشند، البته بازرسی از کلینیک‌ها بر عهده چند سازمان در حوزه‌های مختلف است.

اسلامی تبار، افزود: مواد مصرفی و تجهیزاتی که در کلینیک‌های زیبایی مورد استفاده قرار می‌گیرد باید مجوزهای لازم را از سازمان غذا و دارو داشته باشد تا بتواند در کلینیک‌هایی که به صورت قانونی فعالیت می‌کنند مورد استفاده قرار گیرد.

وی گفت: مراجعه کنندگان به کلینیک‌ها حتما همه شرایط را از سازمان‌های مربوطه مورد استعلام قرار دهند و از امکانات کلینیک از لحاظ سلامتی و اصل بودن مطمئن شوند.

مدیر کل بازرسی، پاسخگویی به شکایات و امور حقوقی سازمان غذا و دارو گفت: اگر از کلینیک‌هایی شکایتی شود بر اساس دستورالعمل‌ها و قوانین مربوطه برخورد جدی می‌شود.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha