اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از اقدام شجاعانه دکتر مرضیه وحیددستجردی در ابطال آزمون دستیاری پس از محرز شدن تخلف در این آزمون تقدیر کردند.

اکبر رنجبرزاده در گفتگو با مهر افزود: در بحث سئوالات آزمون دستیاری و چگونگی ردیابی این قضیه و کشف چگونگی نشر سئوالات به بیرون کار بزرگی صورت گرفته و بزرگ تر از آن اقدام شجاعانه وزیر بهداشت بود که پس از اینکه به این جمع بندی رسید که تخلف صورت گرفته سریعاً دستور اقدام را داده و آزمون را باطل اعلام کرده است.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: این موضوع که وزیر بهداشت همه افراد مظنون را برکنار کرده است نیز بسیار اهمیت داشت.

وی یادآور شد: کسانی که در امتحان شرکت کرده اند نیز بسیار از این ابطال خوشحال هستند چرا که این موضوع در راستای عدالت بوده است و امکان ورود افراد بی صلاحیت به عرصه آموزش دستیاری را فراهم نکرده است و تنها افرادی که زحمت می کشند می توانند به مدارج بالاتر برسند.

رنجبرزاده اظهار داشت: شفافیت در امور انتظار به حق نخبگان است و امروز نیز این شفافیت در کار وزیر بهداشت وجود داشت.

در همین زمینه انوشیروان محسنی بندپی دیگر عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی نیز تاکید کرد: وزیر بهداشت با وجود اذعان به هزینه ابطال آزمون دستیاری و با وجود اینکه در سالهای گذشته هیچ کس نتوانسته بود چنین تصمیمی اتخاذ کند با جدیت این موضوع را دنبال کرد و این موضوع از سوی کمیسیون مورد توجه قرار گرفت.

سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی صبح پنجشنبه 29 بهمن ماه 88 با حضور 16 هزار و 648 داوطلب در 34 حوزه امتحانی و 25 رشته تخصصی برگزار شد که وزارت بهداشت پس از بررسی اعتراضات داوطلبان اعلام کرد: در بررسی اعتراضات و شکایات برخی از داوطلبین پس از برگزاری آزمون و وارد دانستن برخی از آنها به دستور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی سی هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی ابطال شد. آزمون مجدد 27 فروردین 89 برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha