دوشنبه ۳ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۱:۰۸
کد خبر: 19220

مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به جزئیات آزمون مجدد دستیاری تاکید کرد: علاوه بر اینکه هیچ ثبت نام جدیدی برای آزمون دستیاری دوره سی و هفتم صورت نمی گیرد متخلفان نیز از آزمون محروم خواهند شد.

دکتر عباس زارع نژاد مدیرکل روابط عمومی وزارت بهداشت در گفتگو با مهر یادآور شد: بر اساس اعلام معاونت آموزشی وزارت بهداشت آزمون مجدد دستیاری 27 فرودین ماه 89 برگزار خواهد شد و تا زمان برگزاری آزمون اگر افرادی از میان داوطلبان تخلف شان در این دوره احراز و ثابت شود از آزمون مجدد محروم خواهند شد.

وی اضافه کرد: البته بر اساس آیین نامه اجرایی قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم در آزمونهای سراسری، هر زمان که یک داوطلب در هر مرحله از ثبت نام تا تحصیل قرار داشته باشد و تخلف وی در ورود به دوره بالاتر به اثبات برسد علاوه بر جلوگیری از ادامه تحصیل وی با او برخورد می شود.

زارع نژاد مهر گفت: داوطلبان از بابت رسیدگی به تخلفات در این دوره از آزمون هیچ نگرانی نداشته باشند و تنها به خدمتگزاران خود فرصت دهند تا کارها به سامان برسد و زمینه برگزاری آزمون مجدد در نهایت سلامت فراهم شود.

سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی صبح پنجشنبه 29 بهمن ماه 88 با حضور 16 هزار و 648 داوطلب در 34 حوزه امتحانی و 25 رشته تخصصی برگزار شد که وزارت بهداشت پس از بررسی اعتراضات داوطلبان اعلام کرد: در بررسی اعتراضات و شکایات برخی از داوطلبین پس از برگزاری آزمون و وارد دانستن برخی از آنها به دستور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی سی هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی ابطال شد. آزمون مجدد 27 فروردین 89 برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha