مجلس چین توافق پاریس در رابطه با تغییر اقلیم را امضا کرد و احتمال دارد چین همین امسال تعهد های داده شده در توافق پاریس را اجرایی کند.

چین بزرگترین تولیدکننده گازهای گلخانه‌ای برای نجات زمین قدم بر می‌دارد؟

سلامت نیوز: مجلس چین توافق پاریس در رابطه با تغییر اقلیم را امضا کرد و احتمال دارد چین همین امسال تعهد های داده شده در توافق پاریس را اجرایی کند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خبرآنلاین؛ مجلس چین توافق پاریس در رابطه با تغییر اقلیم را امضا کرد و احتمال دارد چین همین امسال تعهد های داده شده در توافق پاریس را اجرایی کند.


مجلس چین در جلسه ای که حدود یک هفته طول کشید، رای به این داد که توافق پاریس بررسی و تصویب شود.
گفتنی است در ماه دسامبر سال گذشته 200 کشور که چین هم شامل آنها بود ، توافق کردند تا تولید گازهای گلخانه ای خود را متوقف کنند و اجازه ندهند دما کره زمین دو درجه سلسیوس دیگر بیشتر گرم شود.


یکی از دو کشور های اصلی که گارهای گلخانه ای تولید می کنند چین و آمریکا هستند، آمریکا که 17 درصد گازهای گلخانه ای جهان را تولید می کند قرار است در اواخر سال 2016 توافق پاریس را وارد قانون خود کرد.


چین بیست چهارمین کشوری بود که توافق پاریس را امضا کرد، بیست سه کشور قبلی فقط 1.09 درصد گاز های گلخانه ای جهان را تولید می کردند اما چین به تنهایی حدود 20 درصد گازهای گلخانه ای جهان را تولید می کند.

       

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha