اداره کل پزشکی قانونی استان تهران از مراجعه 36 هزار و یکصد تن از ابتدای فروردین تا پایان تیر ماه امسال به دلیل نزاع به مراکز پزشکی قانونی این استان خبر داد .

۳۶ هزار نزاع طی چهار ماه در تهران

سلامت نیوز: اداره کل پزشکی قانونی استان تهران از مراجعه 36 هزار و یکصد تن از ابتدای فروردین تا پایان تیر ماه امسال به دلیل نزاع به مراکز پزشکی قانونی این استان خبر داد .

به گزارش سلامت نیوز به نقل از اداره کل پزشکی قانونی استان تهران، شمار مراجعه کنندگان پزشکی قانونی استان تهران به دلیل نزاع در مدت مشابه سال گذشته (1394) 36 هزار و 343 تن بود که آمار امسال کاهش هفت دهم درصدی را نشان می دهد.
بر اساس این گزارش از کل مراجعه کنندگان به دلیل آسیب های ناشی از نزاع در چهار ماه 23هزار و 594تن مرد و12هزارو 506تن زن بودند .
همچنین درتیرماه امسال هم آمار مراجعه کنندگان نزاع1،6درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته به 9 هزار و 766 مورد رسیده است .
پزشکی قانونی در این گزارش به مراجعه کنندگان نزاع توصیه کرده است ،ظاهر خون آلود تاثیری در صدور نظریه کارشناسی توسط پزشکی قانونی ندارد، آنچه مبنای صدور نظریه کارشناسی در خصوص جراحات است، نوع جراحت و عمق آن است.
برای صدور نظریه کارشناسی در خصوص صدمات ناشی از نزاع توسط سازمان پزشکی قانونی ارائه معرفی نامه از مراجع قضایی و یا کلانتری الزامی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha