دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹

نوجوان ۱۶ساله زمانی که برای بیرون کشیدن کابل برق وارد حوضچه پارک گل‌ها در مشهد شده بود، بر اثر برق‌گرفتگی جانش را از دست داد.

مرگ نوجوان مشهدی در پارک گل‌ها

سلامت نیوز: نوجوان ۱۶ساله زمانی که برای بیرون کشیدن کابل برق وارد حوضچه پارک گل‌ها در مشهد شده بود، بر اثر برق‌گرفتگی جانش را از دست داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری آنلاین، ظهر دیروز كارگر فضای سبز پارك گل‌ها در مشهد تصمیم به نظافت حوضچه داخل پارك گرفت. او می‌خواست برگ‌هایی كه به داخل حوضچه افتاده بود را جمع كند اما وقتی دید كابل برقی داخل حوضچه است، از نگهبان پارك خواست آن را بیرون بكشد. نگهبان 23ساله پارك از برادر 16ساله‌اش كه با او كار می‌كرد خواست كه كابل را بیرون بكشد و پسر نوجوان به طرف حوضچه رفت و وارد آن شد اما همین‌كه بدنش با آب تماس پیدا كرد، شروع به لرزیدن كرد و همانجا افتاد.

افرادی كه شاهد این صحنه بودند به كمك او شتافتند. آنها ابتدا برق را قطع كردند و پیكر نیمه‌جان وی را از داخل حوضچه بیرون كشیدند. پس از آن پلیس و اورژانس را خبر كردند و طولی نكشید كه امدادگران راهی محل حادثه شدند و او را به بیمارستان منتقل كردند. معاینات اولیه از این حكایت داشت كه پسر نو جوان بر اثر بر‌ق‌گرفتگی جانش را از دست داده و دلیل آن نیز كابل برقی بوده كه از داخل حوضچه رد می‌شده و اتصالی آن باعث برقدار شدن آب حوضچه شده بود.

در چنین شرایطی ماجرا به قاضی سیدجواد حسینی، كشیك قتل مشهد گزارش شد و وی دستور داد جسد متوفی برای كالبد شكافی و تعیین دلیل اصلی مرگ به پزشكی قانونی منتقل شود. هم‌اكنون تحقیقات درخصوص این ماجرا زیرنظر بازپرس جنایی مشهد آغاز شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha