دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷

شب گذشته مرکز توزیع برق ستارخان طرشت دچار حادثه و برق این منطقه قطع شد که به گفته مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای تهران علت اصلی این حادثه برخورد بیل مکانیکی شهرداری با کابل برق فشارقوی بوده است.

شهرداری عامل قطع برق ستارخان

سلامت نیوز:شب گذشته مرکز توزیع برق ستارخان طرشت دچار حادثه و برق این منطقه قطع شد که به گفته مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای تهران علت اصلی این حادثه برخورد بیل مکانیکی شهرداری با کابل برق فشارقوی بوده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،غلامرضا خوش‌خلق  در خصوص جزییات حادثه ستارخان، گفت: دیشب در ضلع شمالی ایستگاه ما شهرداری با هدف توسعه کانال آب مشغول فعالیت بود که یکی از ماموران آخر شب فراموش کرد بیل مکانیکی را پایین بیاورد.

وی ادامه داد: این مساله موجب شد تا بیل با تجهیزات برق برخورد و صدای مهیبی را ایجاد و برق آن منطقه را قطع کند.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای تهران با بیان این‌که این مساله موجب شد تا شاهد خاموشی وسیعی در منطقه ستارخان باشیم، تصریح کرد: 50 درصد شبکه تا ساعت 23:30 یعنی نیم ساعت بعد از وقوع حادثه، 90 درصد شبکه 40 دقیقه بعد از وقوع حادثه و مابقی تا ساعت 13:30 برق‌دار شد.

خوش‌خلق با اشاره به میزان خسارت وارد شده، اظهار کرد: در حال حاضر عدد دقیقی از میزان خسارت وجود ندارد، اما می‌توان گفت که خسارت زیادی به شبکه وارد نشده و به دلیل این‌که شهرداری مقصر این موضوع بوده بر سر تسویه خسارت به تفاهم‌ خواهیم رسید.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha