رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از اعمال جریمه 50 هزار تومانی برای آن دسته از رانندگانی که در محل ویژه جانبازان و معلولان پارک کنند؛ خبر داد.

جریمه 50 هزار تومانی برای پارک در محل ویژه معلولان

سلامت نیوز:رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از اعمال جریمه 50 هزار تومانی برای آن دسته از رانندگانی که در محل ویژه جانبازان و معلولان پارک کنند؛ خبر داد.

سردار سید تیمور حسینی در مصاحبه با خبرگزاری صداوسیما گفت: مکان هایی که با نصب تابلو به عنوان جایگاه پارک جانبازان و معلولان مشخص شده است مختص پارک وسایل نقلیه این عزیزان است.
وی افزود: اگر خودروهای پلاک عادی در این جایگاه های ویژه توقف کنند به منزله توقف غیرمجاز محسوب خواهد شد.
سردار حسینی به گلایه جانبازان و معلولان درباره اشغال جای پارک آنها توسط خودروهای پلاک عادی اشاره کرد.
وی همچنین به کمبود جایگاه های پارک ویژه جانبازان و معلولان که از دیگر گلایه های آنان است اشاره کرد و گفت: در خیلی از جاها که جانبازان و معلولان مراجعه می کنند مانند بیمارستان ها، مراکز خرید و ادارات جایگاه ویژه وجود ندارد.
سردار حسینی افزود: ما هر دو گلایه این بزرگواران را به حق می دانیم و قبول داریم.
وی گفت: پلیس در تلاش است که هم با خودروهایی که در جایگاه ویژه جانبازان و معلولان پارک می کنند برخورد کند و هم با بررسی و کارشناسی در سطح شهر تهران ، نقاطی که معلولان و جانبازان بیشترین مراجعه به آن را دارند شناسایی و برای آن جایگاه ویژه پارک تهیه شود.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به اینکه هر دو مسئله در دستور کار پلیس قرار دارد گفت: انشاء الله بتوانیم رضایت جانبازان و معلولان را در این زمینه فراهم کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha