سید علیرضا مرندی وزیر اسبق بهداشت و عضو کمیسیون بهداشت مجلس شایعاتی مبنی بر دست داشتن برخی مسئولین رده بالا در تخلفات آزمون دستیاری را تعجب آمیز خواند.

سید علیرضا مرندی در گفتگو با مهر در این باره گفت: "شایعات موجود درباره حضور برخی مسئولان رده بالا در تخلفات دستیاری را تعجب آور می دانم و تصور نمی کنم که درست باشد."

عضو کمیسیون بهداشت مجلس هشتم افزود: "افرادی که در سطوح بالا هستند آن قدر قابل اعتماد هستند که انتخابشان بی حساب و کتاب نیست. حتی بعید می دانم هیچ کدام از اعضای هیئت علمی دانشگاهها نیز در زمینه تخلفات آزمون دستیاری اخیر نقشی داشته باشند، چه برسد به اینکه منتخبان آنها و مسئولان بخواهند در این زمینه دست داشته باشند."

مرندی ادامه داد: "اگر ادله، مدرک، سند و نشانه ای درباره دست داشتن برخی مسئولین رده بالا در لو رفتن سئوالات آزمون دستیاری وجود دارند حتما تا اکنون رو می شد."

به گزارش مهر، علی عباسپور تهرانی فرد رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس 5 اسفند ماه در پی تخلفات آزمون دستیاری امسال به مهر گفت: هنوز نمی دانیم افرادی که دستگیر شده اند چه کسانی هستند و همین باعث شده که شایعاتی در این زمینه پراکنده شود. به عنوان مثال شایعاتی از این دست که برخی مسئولین رده بالا نیز در این قضیه درگیر هستند به ما رسیده است.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha