شنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱

فرماندار آبدانان با بیان اینکه یک شی ناشناس در آبدانان منفجر شده است گفت: ماموران نظامی در حال بررسی علت وقوع این اتفاق هستند.

سلامت نیوز:فرماندار آبدانان با بیان اینکه یک شی ناشناس در آبدانان منفجر شده است گفت: ماموران نظامی در حال بررسی علت وقوع این اتفاق هستند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم،مجید عسگری در آبدانان اظهار داشت: شامگاه جمعه در ساعت 23 یک صدای انفجار مهیب در آبدانان شنیده شد که سبب وحشت برخی از مردم شده است.

وی افزود: صدای انفجار ناشی از منفجر شدن یک شی ناشناس بوده است که خوشبختانه هیچ مورد تخریبی نداشته است.

فرماندار آبدانان عنوان کرد: این حادثه در محلی خالی از سکنه و بر روی یک تپه رخ داده است که بیشتر صوتی بوده است تا تخریبی و ماموران انتظامی و سپاه در حال پیگیری موضوع هستند. ماموران در حال بررسی موضوع و اینکه این شی از چه ماده‌ای تشکیل شده هستند.

عسگری خاطرنشان کرد: عاملان این حادثه توسط ماموران در حال تعقیب هستند و گمان می‌رود که چند جوان برای تفریح دست به چنین کاری زده باشند و گمانه‌زنی در باره این که موضوع به قصد تخریب باشد ضعیف و غیرممکن است.

خبرگزاری فارس نیز نوشته است: فرماندار شهرستان آبدانان در استان ایلام از انفجار بمب صوتی در منطقه سراب این شهرستان خبر داد و گفت: این انفجار حدود ساعت 23 جمعه شب روی داد و موجب وحشت مردم شد، هنوز از علت انفجار اطلاع دقیقی در دست نیست.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha