معاون وزیر بهداشت با اشاره به اینکه اورژانس مرکز تخصصی کودکان مفید نیاز به بازسازی دارد، گفت: اکنون با مراجعه روزانه ۸۰۰ مراجعه کننده اصلاً در برخی مواقع پزشکان اتاق معاینه ندارند.

کمبود فضای بیمارستانهای کودکان / پزشکانی که اتاق معاینه ندارند

سلامت نیوز:معاون وزیر بهداشت با اشاره به اینکه اورژانس مرکز تخصصی کودکان مفید نیاز به بازسازی دارد، گفت: اکنون با مراجعه روزانه ۸۰۰ مراجعه کننده اصلاً در برخی مواقع پزشکان اتاق معاینه ندارند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم، علی‌اکبر سیاری در مراسم افتتاح بخش‌های جدید نوزادان و بزرگترین پی آی سی یو کشور با اشاره به اینکه سخت‌ترین گروه در مرکز تخصصی کودکان پرستاران هستند، اظهار داشت: بنابراین باید وضعیت پرستاران با ارائه تسهیلات بیشتر شود.

وی ادامه داد: همچنین قسمت شمالی مرکز تخصصی کودکان مفید را می‌خواهیم برای ایجاد کلینیک ویژه و مکانی برای استقرار همراهان خانواده راه‌اندازی کنیم که به کمک خیرین نیاز داریم زیرا هم اکنون با مراجعه روزانه 800 مراجعه کننده اصلاً در برخی مواقع پزشکان اتاق معاینه ندارند.

معاون درمان وزارت  بهداشت در ادامه عنوان کرد: اورژانس مرکز تخصصی کودکان مفید نیاز به بازسازی دارد و باید مکان آن تغییر کند، همچنین NISU این مرکز نیز باید راه‌اندازی کنیم که به کمک نیاز داریم.

گسترش خدمات سلامت در کنار حفظ کرامت بیمار و خانواده‌هایشان

در ادامه این مراسم پروانه سلحشور - نماینده تهران و فراکسیون زنان یکی از شاخص‌های سلامت و توسعه میزان سلامت نوزادان است و کاهش مرگ و میر آنهاست.

وی خاطرنشان کرد: واقعاً آقای وزیر بهداشت یکی از وزرای بسیار توانمند هستند، بنابراین علی‌رغم گسترش چنین خدماتی در حوزه سلامت باید در حفظ کرامت بیمار و خانواده‌های آنان علی‌الخصوص خانواده‌های بیماران کودک تلاش بیشتری کرد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha