سه‌شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵

نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه هنوز افراد حادثه دیده در فرونشست شهران تعیین تکلیف نشده‌اند افزود: متاسفانه مشکلات این افراد در این محله حل نشده است لذا لازم است پیش از رسیدگی دستگاه قضایی مشکلات این افراد را حل کنیم.

هنوز مشکلات حادثه‌دیدگان شهران حل نشده

سلامت نیوز:نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه هنوز افراد حادثه دیده در فرونشست شهران تعیین تکلیف نشده‌اند افزود: متاسفانه مشکلات این افراد در این محله حل نشده است لذا لازم است پیش از رسیدگی دستگاه قضایی مشکلات این افراد را حل کنیم.

به گزارش  سلامت نیوز به نقل از ایسنا، مرتضی طلایی در دویست‌ونود و یکمین جلسه علنی شورای شهر تهران در ادامه به موضوع تردد کامیون‌های حمل مواد سوختی در منطقه 22 اشاره کرد و افزود: تردد این کامیون‌ها در معابرشهری منطقه 22 خطرات بسیاری را به همراه دارد. متاسفانه تا حادثه‌ای به وقوع نپیوندد، درصدد رفع مشکل بر نمی‌آییم. باید هرچه زودتر در این خصوص فکری اساسی شود و تردد کامیون‌ها از طریق خیابان‌های بالادست انجام شود.

وی ادامه داد: امکان جابه‌جایی تردد کامیون‌ها به خیابان‌های بالادست وجود دارد و از این طریق می‌توان این مشکل را تا حدودی مرتفع کرد.

نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران خطاب به کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران درباره موضوع باغات کن، افزود: متأسفانه هنوز جواب قطعی شهروندان این محله داده نشده است و تعیین تکلیفی برای این باغات وجود ندارد. قطعا در طولانی مدت این بلاتکلیفی موجب بروز ساخت و سازهای غیرمجاز در آن منطقه خواهد شد و مشکلات را بیش از پیش خواهد کرد.

طلایی تاکید کرد: باید اقدامی اساسی نیز برای محله فرحزاد انجام شود چراکه این محله نیز مستثنی از این موضوع نیست.

در ادامه اقبال شاکری یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر تهران به موضوع فرونشست‌های شهر تهران اشاره کرد و افزود: به دلیل کاهش سطح آب‌های زیرزمینی شاهد فرونشست یک میلیمتری اراضی شهر تهران هستیم . لذا باید همه دستگاه‌های ذی‌ربط درخصوص فرونشست‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشند.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: بهتر است از مدیرعامل شرکت آبفا دعوت کنیم تا با حضور در صحن شورا، اقدامات این شرکت درخصوص فرونشست‌ها را به اطلاع اعضای شورای شهر تهران برساند و همچنین نقشه GIS خود را در اختیار شهروندان و دستگاه‌های مختلف قرار دهند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha