فوق‌تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی با بیان اینکه ایران از نظر جراحی صورت، بینی و سینه در شمار اولین‌های دنیا قرار دارد، تأکید کرد: گاهی موارد تعداد جراحی زیبایی فراتر از یک نوبت انجام می‌شود که عارضه‌‍‌ آن از جراحی اول بیشتر است.

جراحی‌های زیبایی که ایران رکورددار آن است

سلامت نیوز:فوق‌تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی با بیان اینکه ایران از نظر جراحی صورت، بینی و سینه در شمار اولین‌های دنیا قرار دارد، تأکید کرد: گاهی موارد تعداد جراحی زیبایی فراتر از یک نوبت انجام می‌شود که عارضه‌‍‌ آن از جراحی اول بیشتر است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  فارس، علی احمدی درباره پیشرفت این علم در مقایسه با جهان اظهار کرد: کشور ما به دلیل بالابودن آمار جراحی پلاستیک جزء یکی از کشورهای مهم در دنیا محسوب می‌شود و این واقعیت که ایران یکی از کشورهای پیشرفته در زمینه انجام اعمال جراحی زیبایی است در دنیا پذیرفته شده است.

فوق‌تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی ایران را از نظر جراحی صورت، بینی و سینه در شمار اولین‌های دنیا دانست و گفت: این موارد از جراحی را جراحان ایرانی می‌توانند با تبحر کامل انجام دهند به طوری که نه تنها افراد به کشورهای خارجی اعزام نمی‌شوند بلکه درخواست‌کننده‌های زیادی نیز از دیگر کشورها برای این عمل جراحی به ایران مراجعه می‌کنند.

احمدی، در پاسخ به این که چرا استقبال از جراحی زیبایی غیرضروری در کشور رو به افزایش است، تصریح کرد: معمولاً انجام این گونه جراحی‌ها ریشه روانی دارد و پزشک قبل از اقدام باید طی چند جلسه مشاوره دلیل اصلی آن را باید تشخیص دهد تا وی را کاندید جراحی زیبایی کند.

وی ادامه داد: راهنمایی درست پزشکان به افراد در این مورد بسیار حائز اهمیت است چرا که در بعضی موارد اصلاً نیازی به جراحی زیبایی وجود ندارد و در این صورت باید به روانشناس ارجاع داده شود.

این فوق‌ تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی گفت: گاهی موارد تعداد جراحی زیبایی فراتر از یک نوبت صورت می‌گیرد که عارضه‌‍‌ی آن از جراحی اول بیشتر خواهد بود و هر چه تعداد جراحی بیشتری باشد احتمال عارضه در منطقه عمل بیشتر خواهد بود.

احمدی، در پایان توصیه کرد: بهتر است از انجام جراحی غیرضروری زیبایی خودداری شود یا اگر فرد جراحی کرده است و ایراد مهمی ندارد از انجام دوباره آن اجتناب کند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha