دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷
کد خبر: 193238

کیفیت هوای مشهد امروز در مرز هشدار برای همه گروهها قرار دارد.

وضعیت هوای مشهد روی خط قرمز

سلامت نیوز: کیفیت هوای مشهد امروز در مرز هشدار برای همه گروهها قرار دارد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از  میزان،بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از هوای مشهد در مرز هشدار برای همه گروهها ایستگاه‌های سطح شهر کیفیت هوای شهر مشهد امروز با شاخص کلی کیفیت هوا 146 اِی کیو آی ناسالم است و در وضع هشدار برای گروه‌های حساس و در مرز هشدار برای همه افراد قرار دارد.
 
هم‌اکنون ایستگاه‌های نخریسی، میدان شریعتی، خیام جنوبی، الهیه، چمن، امامیه، خیام شمالی، مفتح، سمزقند و سرافرازان در شرایط ناسالم برای همه گروه‌ها و دیگر ایستگاه‌های شهر در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس  قرار دارد.
 
بیشترین بار آلودگی هوا از ایستگاه خیام و تقی آباد با عدد شاخص 162 اِی کیو آی گزارش شده است که در شرایط ناسالم برای همه گروه ها قرار دارد.
 
توصیه می شودافراد حساس شامل بیماران قلبی و ریوی، سالمندان و کودکان فعالیت های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند و از شهروندان تقاضا شده است تا حد امکان از تردد با خودروهای شخصی در مناطق مرکزی و پرترافیک شهر خودداری کنند.
 
مقایسه غلظت آلاینده‌ها حاکی از آن است که از غلظت دی‌اکسید گوگرد، منواکسید کربن و ازن کاسته شده و بر غلظت دیگر آلاینده‌ها در مقایسه با روز گذشته در همین ساعت افزوده شده است.

هوا با شاخص کلی کیفیت هوا بالاتر از 100 ناسالم  و در وضع هشدار  برای گروههای حساس و با بیشتر از 150 اِی کیو آی در وضع هشدار برای همه گروهها قرار می گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha