دختر ۱۶ساله پس از آشنایی با پسری جوان در تلگرام فریب حرف‌های او را خورد و از خانه فرار کرد غافل از اینکه در دام ۳باجگیر گرفتار و به بردگی گرفته خواهد شد.

از آشنایی در تلگرام تا فرار از خانه و افتادن در دام باجگیران

سلامت نیوز: دختر ۱۶ساله پس از آشنایی با پسری جوان در تلگرام فریب حرف‌های او را خورد و از خانه فرار کرد غافل از اینکه در دام ۳باجگیر گرفتار و به بردگی گرفته خواهد شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری آنلاین، این پرونده زمانی به جریان افتاد كه مردی به اداره پلیس رفت و خبر از ناپدید‌شدن دختر 16ساله‌اش به نام طناز داد. طناز یك روز به بهانه خرید از خانه خارج شده و دیگر بازنگشته بود.مشخصات این دختر جوان در اختیار مأموران قرار گرفت و بررسی‌های پلیسی در این خصوص شروع شد.

    آدم ربایی

درحالی‌كه تحقیقات ادامه داشت، پدر طناز بار دیگر به اداره آگاهی تهران رفت و گفت كه گروهی دخترش را گروگان گرفته‌ و برای آزادی او درخواست 100میلیون تومان كرده‌اند. در چنین شرایطی كارآگاهان به تحقیقات ادامه دادند و پدر طناز با هماهنگی مأموران با آدم‌ربایان به بهانه تحویل پول قرار ملاقات گذاشت. زمانی كه او در محل قرار حاضر شده بود، مأموران آنجا را زیرنظر گرفتند و توانستند یكی از آدم‌‌ربایان را دستگیر كنند. او كه پسری 23ساله بود پس از دستگیری به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد و به قاضی گفت: چند وقت پیش در تلگرام با طناز آشنا شدم. او با من درددل كرد و گفت با پدرش اختلاف دارد. می‌گفت وضع مالی پدرش خیلی خوب است اما اخلاق و رفتار خوبی ندارد. من هم این موضوع را با یكی از دوستانم به نام حسین درمیان گذاشتم. حسین اهل شهرستان بود و برای تحصیل و كار به تهران آمده بود. او از من خواست تا دختر نوجوان را فریب دهم و كاری كنم كه از خانه فرار كند. می‌خواست از پدرش به بهانه اینكه طناز را گروگان گرفته اخاذی كند. من هم به بهانه ازدواج، دختر نوجوان را فریب دادم و او از خانه فراری شد. پس از آن طناز را تحویل دوستم حسین دادم و دیگر از وضعیتش خبر ندارم. از سوی دیگر وقتی دیدم پدرش وضع مالی خوبی دارد وسوسه شدم تا خودم هم 100میلیون تومان از او باج بگیرم اما فكرش را هم نمی‌كردم پدر طناز پای پلیس را به ماجرا باز كند.

    باز هم اخاذی

متهم با قرار قانونی روانه زندان شد و تحقیقات برای دستگیری همدستان وی ادامه داشت تا اینكه این بار حسین با پدر طناز تماس گرفت و عنوان كرد دخترش را گروگان گرفته‌اند. او كه خبر نداشت پیش از وی دوستش قصد اخاذی از این مرد را داشته، تهدید كرد چنانچه 200میلیون تومان دریافت نكند، طناز را به قتل می‌رساند. او حتی تهدید كرد كه اگر پای پلیس به ماجرا باز شود جان گروگانش در خطر است. این بار پدر طناز تهدید گروگانگیر را جدی گرفت و پلیس را خبر نكرد. او تصمیم گرفت خودش هر طور شده متهم را پیدا كند و تحویل پلیس بدهد. برای همین به دروغ به حسین گفت كه پول را جور كرده است. متهم باجگیر به پدر طناز گفت كه دختر را به مادرش تحویل می‌دهد. برای همین مادر طناز به تنهایی سوار ماشین شد و به آدرسی كه متهم در اختیارش قرار داده‌ بود رفت. محل قرار كرج بود. پشت سر او پدر و برادر طناز سوار بر خودرویی شدند و به تعقیب مادر خانواده پرداختند. مادر طناز وارد باغی در كرج شد و دخترش را در آنجا دید. همزمان پدر طناز با پلیس تماس گرفت و طولی نكشید كه 2آدم‌ربایی كه در باغ بودند دستگیر شدند.

    اقرار

دختر نوجوان كه می‌گفت خودش از خانه فرار كرده است درخصوص یك ماهی كه گروگان 2جوان باجگیر بود چنین گفت: در یكی از گروه‌های تلگرامی متن‌های غم‌انگیز می‌گذاشتم كه یكی از پسرهایی كه عضو آن گروه هم بود برایم پیام فرستاد و پرسید چرا این همه پست‌های ناراحت‌كننده در گروه می‌فرستم. همین باعث آشنایی ما و درد دل كردن من با او شد. به او گفتم پدرم مرد سختگیری است و او وسوسه‌ام كرد كه فرار كنم و نزد او بروم. می‌گفت كه خوشبختم می‌كند و من هم وسایلم را برداشتم و از خانه فرار كردم. در آنجا پسر موردعلاقه‌ام مرا در اختیار 2نفر از دوستانش قرار داد و آنها در ازای جایی كه به من در كرج برای خواب داده بودند، مجبورم می‌كردند كه در خانه‌های مردم و تالارها كار كنم و پول دربیاورم. در واقع از من بیگاری می‌كشیدند و پولش را خودشان برمی‌داشتند.

یكی از متهمان، پسرجوانی به نام حسین بود كه وقتی از كرج به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد به قاضی جنایی گفت: وقتی دوستم به من گفت با دختری آشنا شده كه وضع مالی‌اش خوب است وسوسه شدم كه از خانواده‌اش اخاذی كنم و ثروتمند شوم اما گیر افتادم و همه نقشه‌هایم نقش بر آب شد.به گزارش همشهری، برای متهمان قرار قانونی صادر شده و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha