معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به مفقود شدن 7 کوهنورد در ارتفاعات روستای سیجان در استان البرز گفت: خوشبختانه کوهنوردان با تلاش امدادگران بامداد امروز از مرگ نجات یافته و اقدامات لازم امدادی برای آنها صورت گرفت.

تلاش امدادگران برای نجات 7 کوهنورد مفقودی

سلامت نیوز:معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به مفقود شدن 7 کوهنورد در ارتفاعات روستای سیجان در استان البرز گفت: خوشبختانه کوهنوردان با تلاش امدادگران بامداد امروز از مرگ نجات یافته و اقدامات لازم امدادی برای آنها صورت گرفت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس،شاهین فتحی  با اشاره به مهمترین شبانه‌روز گذشته که نیروهای  امدادی در آن حضور داشتند گفت: واژگونی سواری پراید ساعت 17 روز گذشته در محور شهرکرد- شلمزار حادثه آفرید و 2 مصدوم برجای گذاشت که نیروهای امدادی مصدومان این حادثه را به نزدیک‌ترین مرکز درمانی انتقال دادند.

وی افزود: 7 کوهنورد در ارتفاعات روستای سیجان قله شاه‌دژ ساعت‌ها مفقود شده‌ بودند که نیروهای امدادی پس از تماس تلفنی و درخواست کمک وارد عملیات جستجو شدند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به اینکه بلافاصله پس از اطلاع از این حادثه تیم امدادی هلال‌احمر به ارتفاعات مربوطه اعزام شدند گفت: خوشبختانه همه 7 کوهنورد ساعت 04:30 بامداد امروز با تلاش امدادگران از مرگ نجات یافته و اقدامات امدادی لازم جهت کمک به آنها انجام گرفت.

فتحی با اشاره به برخورد یک دستگاه سواری پراید با کامیون در محور صومعه‌سرا به ضیابر در گیلان 28 شهریور گفت: براثر این حادثه 5 مسافر جان خود را از دست داده و یک نفر مصدوم شد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha