براساس مذاکرات صورت گرفته از سوی سازمان حفاظت محیط‌زیست با وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، مقرر شده وزارت دفاع نسبت به تامین فهرست تجهیزات مورد نیاز محیط‌بانان کشور برای دوره‌ای پنج ساله، اقدام نماید.

تامین تجهیزات محیط‌بانان برای 5 سال به وزارت دفاع واگذار شد

سلامت نیوز: براساس مذاکرات صورت گرفته از سوی سازمان حفاظت محیط‌زیست با وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، مقرر شده وزارت دفاع نسبت به تامین فهرست تجهیزات مورد نیاز محیط‌بانان کشور برای دوره‌ای پنج ساله، اقدام نماید.

معصومه ابتکار، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط‌زیست در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای وزارت دفاع گفت: ضروری است پیش از توزیع این اقلام، آموزش‌های لازم برای محیط‌بانان در خصوص نحوه به کارگیری این تجهیزات در نظر گرفته شود. براساس مذاکرات صورت گرفته از سوی سازمان حفاظت محیط‌زیست با وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، مقرر شده وزارت دفاع نسبت به تامین فهرست تجهیزات مورد نیاز محیط‌بانان کشور برای دوره پنج ساله، اقدام کند.

حمیدرضا خیلدار، فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست با اشاره به ضرورت استانداردسازی و یکپارچه‌سازی تجهیزات و امکانات یگان حفاظت محیط‌زیست گفت: در همین راستا و به منظور توانمندسازی، سازماندهی، استانداردسازی وهماهنگ کردن تجهیزات فردی و گروهی و تجهیزات حفاظتی و دفاع شخصی محیط‌بانان، در تعامل و همکاری میان دو دستگاه محیط‌زیست و وزارت دفاع، مقرر شد، تمامی نیازهای تجهیزاتی یگان حفاظت محیط‌زیست از طریق وزارت دفاع تامین شود.

خیلدار با بیان اینکه این تجهیزات به تدریج و طی دوره‌ای پنج‌ساله در اختیار محیط‌بانان قرار می‌گیرد، اظهار کرد: این تجهیزات تولید داخل و براساس آخرین استانداردهای روز دنیا و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح است.

وی خاطرنشان کرد: تامین یکپارچه، هماهنگ و استاندارد شده تجهیزات یگان حفاظت محیط‌زیست برای یک دوره میان مدت و در آستانه هفته دفاع مقدس با همکاری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، نقطه عطفی در توانمندسازی محیط‌بانان کشور است.

براساس گزارش پام، فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست با تاکید بر اینکه این اقدام منجر به تقویت و کارآمدی ساختار محیط‌بانی در کشور می‌شود، تصریح کرد: این اقدام، همچنین فرصتی مغتنم برای مدیران کل حفاظت محیط‌زیست استان‌هاست تا از اعتبارات استانی به منظور تقویت پرداخت‌های پرسنلی به محیط‌بانان بهره گیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha