زوج جوانی كه به اتهام كودك آزاری و مرگ پسر سه ماهه‌شان بازداشت شده‌اند، مدعی هستند كه حادثه اتفاقی رقم خورده است.

بازداشت زوج معتاد به اتهام كودك آزاری

سلامت نیوز: زوج جوانی كه به اتهام كودك آزاری و مرگ پسر سه ماهه‌شان بازداشت شده‌اند، مدعی هستند كه حادثه اتفاقی رقم خورده است.

م
به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه جوان، روز سه‌شنبه 16 شهریور ماه بود كه زنی به كلانتری مهرآباد جنوبی رفت و از برادر و همسرش به اتهام كودك‌آزاری شكایت كرد. وی گفت: برادرم و همسرش هر دو معتاد هستند.
 
روز قبل كه به خانه‌شان رفته بودم متوجه آثار سوختگی زیادی روی دست و پای برادرزاده سه ماهه‌ام شدم. به همین دلیل به اینجا آمدم تا از آنها به اتهام كودك آزاری شكایت كنم.  پس از این مأموران به دستور قاضی برای بررسی موضوع راهی خانه زوج جوان شدند و دریافتند نوزاد سه‌ماه كه نیكان نام داشت، حال خوبی ندارد بنابراین طفل را به بیمارستان منتقل و پدر و مادرش را بازداشت كردند.
همزمان با ادامه تحقیقات به مأموران پلیس خبر رسید كه نیكان كوچولو در بیمارستان فوت كرده است. بدین ترتیب با فوت نیكان پرونده وارد مرحله تازه‌ای شد و تیمی از كارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به دستور قاضی مرادی، بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی تهران وارد عمل شدند.

درحالی كه جسد نیكان برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشكی قانونی فرستاده شد و تحقیقات درباره این حادثه ادامه دارد، صبح روز گذشته زوج جوان برای بازجویی به دادسرای جنایی منتقل شدند و از سوی قاضی مرادی مورد بازجویی قرار گرفتند. دو متهم در بازجویی‌ها كودك‌آزاری را انكار كردند و مدعی شدند، مرگ كودكشان اتفاقی بوده است.

گفت‌وگو با مادر نیكان:


معتادی؟

بله. من و همسرم هر دو معتاد هستیم.


چطور معتاد شدید؟

ما پنج سال قبل با هم ازدواج كردیم. ابتدا زندگی خوبی داشتیم تا اینكه یك روز من و شوهرم در خیابان با مرد موادفروشی آشنا شدیم. او به شوهرم مواد داد تا مصرف كند. وقتی به خانه رفتیم هر دو مصرف كردیم و بعد از آن كم‌كم هر دو معتاد شدیم.
چرا برای اولین بار مصرف كردید؟

شوهرم گفت باعث شادابی و انرژی می‌شود.


به خاطر اعتیادتان نیكان را مورد كودك آزاری قرار دادید؟

نه. ما اصلاً كودك آزاری نكردیم. موضوع سوختگی هم اتفاقی بود.


چرا؟

یك روز كه نیكان بغلم بود قابلمه آب جوش را از روی اجاق‌ گاز برداشتم كه به كمر و پاهای پسرم برخورد كرد و دچار سوختگی شد. من قصد سوزاندن بچه‌ام را نداشتم و الان هم دلم برای او و دو فرزند دیگرم تنگ شده است.


فرزندان دیگرت الان كجا هستند؟

من علاوه بر نیكان یك دختر سه ساله و یك پسر دو ساله دارم كه به خاطر اعتیاد من و شوهرم هر دو در بهزیستی نگهداری می‌شوند. مدتی قبل به خاطر دود مواد كه در خانه مصرف می‌كردیم، هر دوی آنها بیمار شدند كه تحویل اداره بهزیستی دادیم تا از آنها نگهداری كنند.


چرا خواهر شوهرت از شما به اتهام كودك آزاری شكایت كرده است؟

ما در یكی از اتاق‌های خانه مادر‌ شوهرم زندگی می‌كنیم و خواهر شوهرم هم آنجا زندگی می‌كند تا اینكه مدتی قبل با هم درگیر شدیم و او از من كینه به دل گرفت و از ما شكایت كرد.


چرا اعتیادت را ترك نمی‌كنی؟

چند بار ترك كردم، اما هر بار وسوسه می‌شدم و دوباره با شوهرم شروع به مصرف می‌كردم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha