رئیس اورژانس کشور از استقرار ۳ هزار آمبولانس در مناطق پرترافیک شهری به منظور بازگشایی مدارس خبر داد و گفت: تاکنون گزارشی در ارتباط با وقوع حادثه و درخواست حضور نیروهای اورژانس جهت کمک به دانش آموزان نداشتیم.

۳ هزار آمبولانس در مناطق پرترافیک شهری مستقر شد/ نخستین روز بازگشایی مدارس بدون حادثه

سلامت نیوز:رئیس اورژانس کشور از استقرار ۳ هزار آمبولانس در مناطق پرترافیک شهری به منظور بازگشایی مدارس خبر داد و گفت: تاکنون گزارشی در ارتباط با وقوع حادثه و درخواست حضور نیروهای اورژانس جهت کمک به دانش آموزان نداشتیم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس،پیرحسین کولیوند  با اشاره به تمهیدات نیروهای اورژانس به مناسبت بازگشایی مدارس اظهار داشت:تمامی پایگاه‌های اورژانس همچنین اورژانس هوایی در زمان بازگشایی مدارس جهت سرویس‌دهی بهتر و بیشتر به دانش‌آموزان بسیج شده و آمادگی کامل دارند.

وی افزود: نیروهای ما از 7 صبح امروز همزمان با آغاز بازگشایی مدارس در محل‌های پرتردد شهرها استقرار یافتند و پررنگ شدن حضور نیروها و تجهیزات تا پایان دهه اول بازگشایی مدارس ادامه دارد و پس از آن همچون روال قبل آمادگی کامل برای کمک رسانی به حادثه دیدگان در نظر گرفته شده است.

رئیس اورژانس کشور ادامه داد: امیدواریم ایام آغازین سال تحصیلی بدون حادثه سپری شود ولی با این وجود نیروهای اورژانس جهت کمک به حادثه‌دیدگان احتمالی در حالت آماده‌باش بوده تا در زمان وقوع حوادث نیز از میزان بار تلفات بکاهد.

کولیوند در پایان با اشاره به آماده‌باش 21 فروند بالگرد اورژانس در طرح بازگشایی مدارس گفت: این بالگردها در روزهای ابتدایی مهر جهت کمک به حادثه‌دیدگان احتمالی در حالت آماده‌باش قرار می‌گیرند.

 


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha