رییس پلیس راه خوزستان با اشاره به حادثه آتش گرفتن یک خودرو پراید در محور شوشتر – اهواز و مرگ 4 نفر در این حادثه گفت: علت حادثه هنوز مشخص نشده است.

جزئیات آتش سوزی خودرو در محور شوشتر-اهواز و سوختن 4 سرنشین

سلامت نیوز:رییس پلیس راه خوزستان با اشاره به حادثه آتش گرفتن یک خودرو پراید در محور شوشتر – اهواز و مرگ 4 نفر در این حادثه گفت: علت حادثه هنوز مشخص نشده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ رضا دولتشاهی اظهار کرد: این حادثه که شب گذشته (2 مهر) در کیلومتر 2 محور شوشتر به اهواز رخ داد، هنوز در حال بررسی است و باید برای مشخص شدن علت وقوع حادثه، وضعیت را بسنجیم.

وی افزود: آن چه مشخص و محرز است این که یک خودرو پراید از مسیر منحرف شده و به تیر برق کنار جاده اصابت کرده و سپس آتش گرفته است و 4 نفر سرنشین این خودرو پس از وقوع آتش سوزی، در خودرو گیر افتاده و متاسفانه در آتش سوخته و فوت کرده اند.

دولتشاهی ادامه داد: دلیل وقوع این حادثه هنوز مشخص نشده است و مشخص نیست که آتش سوزی به علت برخورد خودرو بوده یا اتصالی سیستم برق خودرو موجب آتش گرفتن آن شده است.

وی گفت: هنوز هویت 4 قربانی این حادثه مشخص نشده است. بلافاصله پس از این حادثه، اجساد هر 4 سرنشین توسط نیروهای آتش نشانی از خودرو خارج شده و به پزشکی قانونی شوشتر تحویل داده شده است.

رییس پلیس راه خوزستان اظهار کرد: پلاک این خودرو پراید که شماره اهواز بوده، استعلام شده تا با پیگیری پلیس راه، مالک و خانواده سرنشینان خودرو شناسایی شوند.

وی تصریح کرد: علت حادثه نیز مشخص نیست که آیا دلیل انحراف خودرو، نقص فنی خودرو یا خستگی و خواب آلودگی راننده بوده است. همچنین مشخص نیست که علت مرگ سرنشینان، برخورد خودرو بوده یا آتش سوزی.

دولتشاهی گفت: این موارد به بررسی بیشتر نیاز دارد و صبح فردا تیمی کارشناسی به محل اعزام و علت آتش سوزی را بررسی خواهند کرد و نتایج بررسی ها اطلاع رسانی خواهد شد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha