سه‌شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۳:۰۱
کد خبر: 19356

با ابلاغ نمودار سازمانی جدید وزارت بهداشت، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی، طی احكام جداگانه‌ای معاونین بهداشتی، درمان، دانشجویی و فرهنگی و غذا و داروی این وزارتخانه را منصوب كرد.

10 انتصاب جدید در وزارت بهداشت
به گزارش گروه دریافت خبر سلامت نیوز ،  براساس این احكام، دكتر علیرضا مصداقی‌نیا به سمت معاون بهداشتی، دكتر سی حسن امامی رضوی به سمت معاون درمان، دكتر فرحناز تركستانی به عنوان معاون دانشجویی و فرهنگی و رئیس مركز امور دانشجویی فرهنگی و دكتر احمد شیبانی به عنوان معاون غذا و دارو و رییس مركز توسعه غذا و داروی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی منصوب شدند.

بنابراین گزارش، دكتر دستجردی، طی احكام جداگانه دیگری دكتر لاریجانی را به سمت قائم مقام وزیر در امور سیاستگذاری وزارت بهداشت، دكتر محمدحسین نیكنام را به عنوان قائم مقام وزیر در امور همكاریهای بین‌المللی و دكتر سید رمضان محسن‌پور را به عنوان قائم مقام وزیر در امور مجلس منصوب كرد.

براساس این گزارش وزیر بهداشت همچنین طی احكام دیگری دكتر محمود كاظمی را به سمت مشاور وزیر در امور حقوقی و دكتر حسن آقاجانی را به عنوان مشاور وزیر و مدیركل دفتر وزارتی و روابط عمومی منصوب كرد.

گفتنی است دكتر آقاجانی مشاور وزیر و مدیركل دفتر وزارتی و روابط عمومی نیز طی حكمی دكتر سیدحمید حسینی را به سمت مدیر روابط عمومی منصوب كرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha