رئیس مركز تحقیقات بیماری‌های نای‌ از آمادگی این مركز تحقیقاتی برای همكاری با تمام دانشجویان رشته‌های پزشكی، دامپزشكی و PHD به منظور مشاركت در انجام طرح‌های تحقیقاتی خبر داد.

محمد بهگام شادمهر به نقل از روابط عمومی پژوهشكده سل و بیماری‌های ریوی افزود: همچنین مركز تحقیقات بیماری‌های نای از اجرای پایان‌نامه‌های تحقیقاتی در سطح تخصصی، فوق تخصصی و PHD در زمینه نای و بیماری‌های مرتبط استقبال می‌كند.
وی انجام عمل‌های جراحی متعدد در بخش جراحی توراكس و فعالیت‌های بخش برونكوسكوپی مركز مسیح دانشوری را زمینه‌ساز شكل‌گیری مركز تحقیقات بیماری‌های نای عنوان كرد و گفت: مركز تحقیقات بیماری‌های نای بنا دارد با انجام تحقیقات ارزنده در زمینه بیماری‌های نای بستر مناسبی را برای آموزش پزشكان، ارتقای سطح درمان و مراقبت‌های بالینی بیماران فراهم كند.
‌شادمهر با اشاره به مركز مسیح دانشوری به عنوان مركز ارجاع بیماران مبتلا به مشكلات نای در كل كشور اظهار كرد: مركز تحقیقات بیماری‌های نای از بدو تشكیل، طرح‌های تحقیقاتی بالینی متعددی را اجرا كرده و امروز نیز به دنبال انجام طرح‌های تحقیقاتی در زمینه مطالعات سلولی - مولكولی، تجربی- حیوانی علاوه بر زمینه‌های بالینی است.
رئیس مركز تحقیقات بیماری‌های نای با اشاره به تعدد بیماران مراجعه‌كننده با مشكلات نای به این مركز تصریح كرد: تجربیات تحقیقات بالینی منتشر شده مركز تحقیقات بیماری‌های نای پژوهشكده سل و بیماری‌های ریوی نه تنها در سطح خاورمیانه بلكه در سطح مراكز پیشرفته غربی نیز قابل طرح و استناد است.
شادمهر‌ خاطرنشان ساخت: مركز تحقیقات بیماری‌های نای به منظور ارتقای بهداشت و سلامت مجاری هوایی در سطح كشور چندین طرح تحقیقاتی در دست اجرا دارد و از همكاری دانشجویان علاقه‌مند استقبال می‌كند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha