یکشنبه ۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷

در ادامه تحقیقات پلیسی- قضایی درباره سقوط مرگبار پسربچه هشت ساله از پلی در مشهد، راز جنایتی هولناک فاش شد. این پرونده دوشنبه هفته گذشته به جریان افتاد.

جنایت؛ پشت‌پرده سقوط پسربچه

سلامت نیوز: در ادامه تحقیقات پلیسی- قضایی درباره سقوط مرگبار پسربچه هشت ساله از پلی در مشهد، راز جنایتی هولناک فاش شد. این پرونده دوشنبه هفته گذشته به جریان افتاد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری آنلاین، آن روز به قاضی احمدی‌نژاد، بازپرس جنایی مشهد خبر رسید پسربچه هشت‌ساله‌ای از پلی حوالی میدان امام حسین سقوط كرده و جان باخته است. با شناسایی خانواده پسربچه معلوم شد كه او فرزند طلاق است و پدرش می‌گفت كه احتمالا خودكشی كرده است، چرا كه چندین بار گفته بود كسی او را دوست ندارد و می‌خواهد به زندگی‌اش خاتمه بدهد.

با این حال تحقیقات در این پرونده ادامه یافت تا اینكه مرد جوان راز قتل پسرش را فاش كرد. این مرد گفت: از 2سال پیش كه از همسرم جدا شدم و پسرم نزد من بود، مدام بهانه‌ مادرش را می‌گرفت. هر بار كه بچه‌ای را با خانواده‌اش می‌دید از دلایل جدایی ما می‌پرسید و بهانه‌گیری می‌كرد. پسرم برخلاف سن كمش، كنجكاوی زیادی داشت و برای همین وقتی نمی‌توانستم جواب سؤالاتش را بدهم كلافه می‌شدم. این بود كه در نهایت تصمیم گرفتم او را به قتل برسانم.

روز حادثه او را سوار موتورم كردم، به بهانه رفتن به حرم، به بالای پلی كه كاملا خلوت بود رفتیم و از آنجا او را به پایین انداختم. با اعترافات هولناك این مرد برای او قرار قانونی صادر شد و تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha