معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران برای خروج کامل مینی بوس ها از ناوگان حمل و نقل عمومی، تسهیلات ویژه ای را در نظر گرفته است.

اختصاص 20 میلیون تومان وام بلاعوض به صاحبان مینی بوس ها

سلامت نیوز: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران برای خروج کامل مینی بوس ها از ناوگان حمل و نقل عمومی، تسهیلات ویژه ای را در نظر گرفته است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،مازیار حسینی گفت: با وجود تذکرات متعدد ارائه شده به صاحبان مینی بوس های فرسوده اما تا پیش از این تغییری در روند نوسازی این ناوگان احساس نمی شد.

وی با اشاره به اختصاص 20 میلیون تومان وام بلاعوض برای نوسازی مینی بوس های فرسوده پایتخت اظهارکرد: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران از طرف مدیریت شهری 20 میلیون تومان وام بلاعوض برای نوسازی مینی بوس های فرسوده شهر تهران در نظر گرفته شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در خصوص مبلغ پرداختی به رانندگان مینی بوس های فرسوده جهت اسقاط خودرو خاطرنشان کرد: برای اسقاط مینی بوس های فرسوده 10 میلیون تومان در نظر گرفته شده و فردی که نسبت به نوسازی خودرو خود اقدام کند می تواند 10 میلیون تومان بابت اسقاط آن دریافت کند.

حسینی از استقبال خوب دارندگان مینی بوس های فرسوده از طرح نوسازی شهرداری تهران خبر داد و تصریح کرد: با توجه به طرح تشویقی شهرداری تهران برای صاحبان مینی بوس های فرسوده تاکنون 450 نفر برای تحویل خودرو فرسوده خود اقدام کرده اند.

وی تاکید کرد: پیش از این هزار و 100 دستگاه مینی بوس فرسوده در شهر تهران در حال تردد بود که با اقدام صاحبان 450 دستگاه از این مینی بوس ها، تنها 650 دستگاه مینی بوس دیگر در شهر تهران وجود دارد که باید از چرخه فعالیت خارج شوند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha