رییس مرکز سنجش و آموزش پزشکی وزارت بهداشت گفت: ثبت نام اولین دوره آزمون زبان بین المللی تافل در حوزه وزارت بهداشت از امروز شروع شد.

آغاز ثبت نام آزمون بین المللی وزارت بهداشت از امروز

سلامت نیوز:رییس مرکز سنجش و آموزش پزشکی وزارت بهداشت گفت: ثبت نام اولین دوره آزمون زبان بین المللی تافل در حوزه وزارت بهداشت از امروز شروع شد.

محمدحسین پورکاظمی رییس مرکز سنجش و آموزش پزشکی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیان کرد: ثبت نام اولین دوره آزمون زبان بین المللی وزارت بهداشت از امروز شروع شده و در تاریخ 22 مهر ماه نیز برگزار می شود.

وی با اشاره به انغقاد قردادهایی بین وزارت بهداشت و برخی سازمان های معتبر بین المللی پس از برجام برای برگزاری آزمون های علمی در سطوح عمومی و تخصصی حوزه علوم پزشکی، ادامه داد: نخستین دوره این آزمون ها برگزاری آزمون زبان تافل است که از امروز ثبت نام آن در سایت سازمان سنجش پزشکی شروع شده است.

پورکاظمی از برگزاری دیگر آزمون های علمی مورد نیاز دانش آموختگان علوم پزشکی در آینده ای نزدیک توسط وزارت بهداشت خبر داد و یادآور شد: باتوجه به نیاز دانشجویان به یادگیری زبان تخصصی برای ورود به مقطع Ph.D، وزارت بهداشت برای اولین بار این آزمون بین المللی را به صورت کامپیوتری در 22 مهر برگزار می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha