سومین كنگره بین‌المللی جراحی مغز و اعصاب با حضور پروفسور مجید سمیعی (جراح برجسته مغز و اعصاب) از پنجم تا هفتم اردیبهشت 89 در بیمارستان میلاد برگزار می‌شود.

با حضور پروفسور سمیعی سومین كنگره بین‌المللی جراحی مغز و اعصاب در ایران برگزار می‌شود

دكتر مسعود شیروانی دبیر اجرایی این كنگره با بیان این مطلب افزود: هدف از برپایی این همایش سه روزه، ارایه مقالات جدید پزشكی، تبادل اطلاعات و همچنین انتقال آخرین دستآوردهای علمی روز جهان در حوزه جراحی مغز و اعصاب است.


وی به برگزاری هم‌زمان نمایشگاه تجهیزات پزشكی و كارگاه آموزشی ویژه‌ در كنار این كنگره اشاره كرد و افزود: در این كنگره علاوه بر پروفسور مجید سمیعی (رییس انجمن قاعده جمجمه مغز و اعصاب جهان) حدود 15 تن از برترین جراحان این رشته از كشورهای آلمان، فرانسه، سوییس، آرژانتین، چین و آمریكا حضور خواهند داشت.

به گفته دبیر اجرایی این كنگره بیماری‌های عروقی مغز، سیستم راهبردی در جراحی مغز و اعصاب (Navigation) و بررسی نقشه كاربردی مغز (Brain mapping) از جمله موضوعات مورد بررسی در این همایش است.

دكتر شیروانی برقراری ارتباط مستقیم با مراكز علمی جهان و انجام اعمال جراحی زنده را از ویژگی‌های این كنگره برشمرد و در پایان یادآورشد: این كنگره به همت بیمارستان میلاد و سایر سازمان‌ها و نهادهای دست اندركار برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha