جمعه ۳ فروردین ۱۳۸۶ - ۰۰:۰۰
کد خبر: 1939

رفت و آمد موتورسیكلتها تا 15 فروردین در همه راههای اصلی كشور، آزادراه ها ، بزرگراه ها و جاده های اصلی برون شهری ممنوع است.

محدودیت های ترافیكی در تعطیلات نوروز

به گزارش سلامت نیوز به نقل از شبكه خبر ، رفت و آمد انواع وانت بارها در آزادراه های برون شهری كشور تا 15 فروردین ممنوع است.

رفت و آمد انواع وسایل نقلیه در محور كرج -چالوس از ساعت 15 تا 24 چهارم فروردین از مرزن آباد به سمت كرج یكطرفه و از ساعت 12 تا 24 از كرج به مرزن آباد ممنوع خواهد بود.

رفت و آمد همه وسایل نقلیه از ساعت 12 تا 24 روزهای 12 و 13 فروردین از كرج به طرف مرزن آباد ممنوع و از ساعت 15 تا 24 از مرزن آباد به سمت كرج یكطرفه است. در این ایام، رفت و آمد وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین باربری از محور كرج -چالوس نیز ممنوع خواهد بود.

رفت و آمد همه كامیونها به استثنای كامیونهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت 7 شنبه چهارم فروردین از تهران به آمل و برعكس ممنوع است. همچنین رفت و آمد كامیونها به استثنای كامیونهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح پنج شنبه نهم فروردین تا ساعت 24 دوشنبه 13 فروردین از تهران به آمل و برعكس ممنوع است.

رفت و آمد انواع وسایل نقلیه در محور هراز از ساعت 13 تا 24 روزهای 4، 12 و 13 فروردین از رودهن به آب اسك ممنوع و از ساعت 15 تا 24 این روزها از آب اسك به سمت رودهن یكطرفه خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha