مردی میانسال كه به اتهام حمل جنین داخل یك نایلون به دام پلیس افتاده بود، حادثه را شرح داد.

سلامت نیوز: مردی میانسال كه به اتهام حمل جنین داخل یك نایلون به دام پلیس افتاده بود، حادثه را شرح داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه جوان، ساعت 1:35 بامداد دیروز بود كه مأموران كلانتری 128 تهران‌نو هنگام گشت‌زنی در خیابان دلاوران به راكب یك دستگاه موتورسیكلت مظنون شدند و بعد از توقف در بازرسی از نایلونی كه همراه داشت، جنین یك انسان را كشف كردند. راننده موتور كه مردی 50 ساله بود، گفت: جنین سقط شده متعلق به همسرش است كه قصد داشت آن را در پارك سرخه حصار دفن كند.

بعد از آن بود كه مرد میانسال بازداشت و به دستور قاضی، متهم به همراه جنین برای انجام آزمایش‌های لازم به پزشكی قانونی معرفی شد. بعد از انجام آزمایش‌ها متهم به شعبه ششم دادسرای امور جنایی منتقل شد. وی به قاضی مدیرروستا گفت: سال‌ها قبل ازدواج كردم اما در این مدت نتوانستیم بچه‌دار شویم. بعد از 17 سال مدتی قبل متوجه شدیم همسرم باردار است، اما پزشكان نسبت به نگهداری جنین هشدار دادند و گفتند به علت بالا رفتن سن مادر جنین در خطر است.

وی ادامه داد: شب گذشته همسرم حالش بد شد و به خاطر اینکه هزینه درمان نداشتم نتوانستم با اورژانس تماس بگیرم از طرفی داخل کوچه‌مان مراسم عروسی بود و به خاطر شلوغی محل آمبولانس به سختی داخل کوچه می شد.  بعد مادر همسرم به خانه‌مان آمد و ماجرا را با او مطرح كردیم. به خاطر ناراحتی كه به وجود آمده بود، تصمیم گرفتیم كه جنین را در پارك سرخه‌حصار دفن كنیم به همین دلیل سحرگاه برای این كار از خانه خارج شدم، اما هنگام عبور از خیابان مأموران در ایستگاه ایست بازرسی به من مظنون شدند و دستگیرم كردند. وی گفت: همه مدارك موجود پزشكی و پرونده بالینی هم نشان می‌دهد، جنین متعلق به همسرم است.
بازپرس مدیرروستا بعد از بررسی اوراق پرونده و مدارك موجود دستور آزادی وی را صادر كرد. وی همچنین دستور لازم را برای علت سقط جنین صادر كرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha