چهارشنبه ۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲

مرد معتاد برای پایان دادن به اختلاف با همسرش تصمیم هولناکی گرفت.

جنایت هولناک مرد معتاد

سلامت نیوز: مرد معتاد برای پایان دادن به اختلاف با همسرش تصمیم هولناکی گرفت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری آنلاین، او پس از قتل همسرش، خود را حلق‌آویز كرد تا 4دختر خردسالشان را با داغی بزرگ روبه‌رو كند. این حادثه روز دوشنبه در مشهد رخ داد. آن روز فرزندان زوج جوانی وقتی از خانه‌ عمویشان راهی خانه خودشان شدند، هر چه زنگ زدند كسی در را باز نكرد. آنها از عمویشان كمك گرفتند و دقایقی بعد مرد جوان خود را به خانه برادرش رساند اما او هم هر چه زنگ زد، جوابی نشنید.

برای همین از دیوار بالا رفت و خودش را به پشت در خانه رساند اما در از داخل قفل بود و همین مسئله باعث نگرانی او شد. در نهایت این مرد با كمك آشنایانش، قفل در را شكست و وارد خانه شد اما صحنه‌ای را مقابل چشمانش دید. برادرش خود را از سقف حلق‌آویز كرده بود و جسد همسر او نیز در گوشه‌ای از خانه افتاده بود.

طولی نكشید كه ماجرا به قاضی سیدجواد حسینی، كشیك قتل مشهد مخابره و او همراه تیمی از كارآگاهان جنایی راهی محل حادثه شد. بررسی‌ها نشان می‌داد كه مردی كه دست به‌خودكشی زده بود، 30ساله و همسرش 25ساله بوده و آنها صاحب 4دختر 4تا 9ساله بودند. طبق گفته آشنایان و اقوام، مرد جوان از مدتی قبل به مواد‌مخدر صنعتی معتاد شده و اختلافات شدیدی بین او و همسرش به‌وجود آمده بود.

از سویی بررسی‌ها نشان می‌داد كه این مرد حدود 5سال قبل دچار تصادفی شده بود كه در نهایت باعث شده بود یك پایش را از دست بدهد و همین مسئله به خانه‌نشینی او و اختلافات با همسرش دامن زده بود. متخصص پزشكی قانونی پس از معاینه هر دو جسد اعلام كرد كه این زوج با فاصله زمانی 3ساعت از هم جانشان را از دست داده‌اند. ابتدا زن جوان جان باخته بود و بعد مرد خودكشی كرده بود. طبق اطلاعات به دست آمده، مرد جوان ابتدا همسرش را به قتل رسانده و سپس ‌خودكشی كرده بود. با این اطلاعات به دستور قاضی حسینی اجساد به پزشكی قانونی منتقل شدند و تحقیقات ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha