مجمع نمایندگان استان کرمانشاه طی نامه ای به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواستار تحقق عدالت در سلامت در استان کرمانشاه شدند.

نامه مجمع نمایندگان کرمانشاه به وزیر بهداشت به خاطر کمبود شدید پزشک متخصص در استان

سلامت نیوز:مجمع نمایندگان استان کرمانشاه طی نامه ای به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواستار تحقق عدالت در سلامت در استان کرمانشاه شدند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خانه ملت، حسن سلیمانی، سیدقاسم جاسمی، حشمت الله فلاحت پیشه، احمد صفری، عبدالرضا مصری، شهاب نادری، فرهاد تجری، سید جواد حسینی کیا نمایندگان استان کرمانشاه طی نامه ای به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواستار تحقق عدالت در سلامت در استان کرمانشاه شدند.

متن نامه بدین شرح است:

جناب آقای دکتر هاشمی

وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

سلام علیکم

با احترام نظر به اینکه در اجرای طرح تحول سلامت و تحقق عدالت در تامین سلامت نیروی انسانی مورد نیاز بخش های مختلف بهداشتی، درمانی در حوزه های مختلف انتخابیه تامین نشده است و کمبود شدید پزشک متخصص در رشته های مختلف کاملا محسوس و مورد نارضایتی موکلین شریف است و از طریق ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی استان پزشکان متخصص مورد نیاز از نظر تعداد و رشته که از هر جهت مورد تایید اینجانبان می باشد به جنابعالی اعلام شده است اجابت آن خواسته حداقل های مورد نیاز را در استان تامین می کند و می تواند در تامین رضایتمندی مردم موثر باشد. لذا خواهشمند است دستور فرمایید در تامین و اعزام پزشکان متخصص مورد نیاز و درخواست ریاست محترم دانشگاه کرمانشاه با توجه به فصل توزیع نیروی انسانی متخصص توسط آن وزارتخانه و مسئولان ذی ربط تسریع لازم معمول و نتیجه را برای اطلاع موکلین شریف اعلام فرمایید.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha