مرد معتاد که برای دیدن خانواده‌اش از شهر یزد به آبادان سفر کرده بود، در توهم شیشه‌ای، از سوی جن‌ها دستور به آتش‌‌زدن چند خودرو گرفت.

سلامت نیوز: مرد معتاد که برای دیدن خانواده‌اش از شهر یزد به آبادان سفر کرده بود، در توهم شیشه‌ای، از سوی جن‌ها دستور به آتش‌‌زدن چند خودرو گرفت. 

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه شرق، مأموران کلانتری ١٥ آبادان چندی‌پیش در جریان آتش‌زدن چند خودرو در خیابان‌ بهمن منطقه سده قرار گرفتند و تیم ویژه‌ای برای پایان‌دادن به این اقدامات آتشین وارد عمل شدند. مأموران در گام نخست به سراغ طعمه‌های عامل آتش‌افروزی رفتند و مشخص شد این افراد هیچ اختلافی با کسی نداشتند و این سناریوها هیچ ارتباطی به هم ندارند.

تجسس‌های پلیسی ادامه داشت تا اینکه شامگاه سه‌شنبه گذشته زن جوانی در تماس با مأموران پلیس ادعا کرد مردی با دردست‌داشتن یک ظرف چهارلیتری بنزین در میدان سده آبادان جلوی راه وی را بسته و قصد آتش‌زدن خودرویش را داشته که موفق به فرار از دست مرد آتش‌افروز شده است. در ادامه تحقیقات، مأموران پلیس موفق به شناسایی چند مظنون در این پرونده شدند اما این افراد پس از دستگیری خود را در ماجرای آتش‌زدن خودروها بی‌گناه معرفی کردند تا اینکه عصر چهارشنبه هفتم مهرماه زن جوانی در تماس با پلیس از سناریوی هولناکی خبر داد. زن جوان که از ترس به‌سختی حرف می‌زد، به مأموران گفت: مرد جوانی با دردست‌داشتن دو ظرف پر از بنزین از بالای دیوار وارد حیاط خانه‌اش شده است. خیلی زود تیمی از مأموران کلانتری ١٥ آبادان به خانه زن جوان رفتند و مشخص شد مرد آتش‌افروز با سروصدای زن جوان قبل از حضور مأموران پا به فرار گذاشته است.

تیم پلیسی در این شاخه از تحقیقات پی بردند در نزدیکی خانه زن جوان دوربین مداربسته نصب شده است و با بررسی فیلم دوربین مداربسته چهره مرد آتش‌افروز به دست آمد. به این ترتیب تصویر متهم در اختیار تیم‌های گشتی پلیس قرار گرفت و مأموران پس از ٢٤ ساعت گشت‌زنی‌های نامحسوس در منطقه سده آبادان با مرد آتش‌افروز که دو ظرف یک‌لیتری بنزین در دست داشت، روبه‌رو شدند و در عملیاتی غافلگیرانه این متهم را دستگیر کردند.

مأموران در این مرحله پی ‌بردند عامل آتش‌افروزی‌های منطقه سده آبادان، یکی از متهمان سابقه‌دار در زمینه مواد مخدر است که چندی‌پیش برای دیدن پدر و مادرش از شهر یزد به آبادان سفر کرده و در این مدت اقدام به آتش‌زدن هفت خودرو، یک موتور و یک خانه در منطقه سده آبادان کرده است. به گزارش رکنا، امیرعلی ٤٠ساله که راهی جز اعتراف پیش‌روی خود نداشت، ادعا کرد جن‌ها به او دستور آتش‌افروزی می‌دادند و او در این ماجرا بی‌گناه است. این متهم به مأموران گفت: دو ماه پیش برای دیدن پدر و مادرم از شهر یزد به آبادان آمدم و اعتیاد به مواد مخدر شیشه دارم.

وی افزود: از همان روز نخست که به آبادان آمدم، جن‌ها به سراغم آمدند و دستور دادند دو خودروی گران‌قیمت را که جلوی یک تعمیرگاه پارک شده بود، به آتش بکشم. این مرد معتاد ادامه داد: جن‌ها به من دستور ‌دادند خودروی کامیون مرد همسایه‌مان را آتش بزنم. اگر این کار را نمی‌کردم، جن‌ها تهدید به کشتن پدر و مادرم کرده بودند؛ به همین خاطر دستورات آنها را اجرا کردم تا اینکه دستگیر شدم. بنا بر این گزارش، متهم پس از اعتراف به آتش‌افروزی‌هایش به دستور بازپرس پرونده روانه زندان شد و تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha