آیا از زندگی با موبایل و اینترنت خسته شده اید؟ آیا دلتان می‌خواهد از همه‌ چیزهایی که شما را به زندگی شهری وصل می‌کند، جدا شوید؟ پس این گزارش را از دست ندهید.

اگر از زندگی مدرن خسته شده‌اید، این مطلب را بخوانید!

سلامت نیوز:آیا از زندگی با موبایل و اینترنت خسته شده اید؟ آیا دلتان می‌خواهد از همه‌ چیزهایی که شما را به زندگی شهری وصل می‌کند، جدا شوید؟ پس این گزارش را از دست ندهید.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مجله مهر، زندگی مدرن با اینکه راحتی‌های زیادی را به وجود می‌آورد، اما بعضی وقت‌ها خسته کننده می‌شود به نظر می‌رسد باید از آن جدا شد. اگر به چنین احساسی رسیده‌اید، یک هتل در سوئد برای شما فضایی را آماده می‌کند که در جنگل و دور از هر امکان راحتی زندگی کنید.

اتاق‌های چوبی که در دل جنگل هستند و با هیزم گرم می‌شوند و باید غذا را روی آتش پخت. البته وسائل بهداشتی چندانی هم نمی‌توان اینجا پیدا کرد!

البته حواس‌تان باشد که اگر از آن دسته افرادی هستید که دوری وسایل الکترونیکی را تنها برای چند ساعت می‌توانید تحمل کنید، این اتاق‌های مکان مناسبی برای شما نیست!

این هتل سوئدی تنها ۱۲ اتاق دارد که هر کدام با برخی وسائل اولیه مانند ابزاری برای پخت غذا و تخت پُر شده‌اند.

این‌جا صبحانه و نهار و شام بر عهده خودتان است، البته برخی مواد اولیه مانند گوجه، تخم‌مرغ، اسپاگتی، نان و میوه را به صورت خام هتل در اختیارتان قرار می‌دهد، اما وظیفه مدیریت و نحوه پخت آن‌ها در ظرف‌ها و روی آتش بر عهده خودتان است.

در این هتل خبری از حمام نیست و تنها یک رودخانه در آن نزدیکی است و البته سرویس بهداشتی هم یکی دیگر از مورادی است که این اطراف نمی‌توانید پیدا کنید و به سبک انسان‌های نخستین باید زندگی را ادامه بدهید.

آندرس آلسِن صاحب این هتل متفاوت است و می‌گوید دلیلی که مردم را به این منطقه می‌کشاند، تجربه زندگی در یک شرایط متفاوت است و حتی برای‌شان جالب است که در یک اتاق چوبی در میان جنگل بخوابند.



 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha