معاون پرستاری وزارت بهداشت گفت: برای بکارگیری بیش از 10 هزار کمک پرستار و بهیار یکساله غیر حرفه‌ای برای مراقبت‌های اولیه و تربیت آنها از طریق بخش غیر دولتی برنامه‌ریزی شده است.

ابلاغ آیین نامه اعطای پروانه صلاحیت حرفه ای به پرستاران

سلامت نیوز:معاون پرستاری وزارت بهداشت گفت: برای بکارگیری بیش از 10 هزار کمک پرستار و بهیار یکساله غیر حرفه‌ای برای مراقبت‌های اولیه و تربیت آنها از طریق بخش غیر دولتی برنامه‌ریزی شده است.

به‌گزارش سلامت نیوز به نقل از  فارس. محمد میرزابیگی در نشست خبری با بیان اینکه آین نامه مراقبت در منزل و پرستاری جامعه نگر ابلاغ شده است اظهارداشت: برای بکارگیری بیش از 10 هزار کمک پرستار و بهیار یکساله غیر حرفه ای برای مراقبت‌های اولیه و تربیت آنها از طریق بخش غیر دولتی برنامه ریزی شده است.


وی از بکارگیری 16 هزار پرستار از ابتدای طرح تحول خبر داد و اعلام کرد:‌ دو بخشنامه برای رفع مشکلات پرستاران شرکتی از طریق تشکیل موسسه کار آفرینان آوا سلامت ابلاغ شده است.


معاون پرستاری وزارت بهداشت گفت: آیین نامه اعطای پروانه صلاحیت حرفه ای به پرستاران ابلاغ شده است همچنین آیین نامه ساماندهی نظام پرداخت مد نظر قرار گرفت.
میرزابیگی با اشاره به اینکه 295 هزار گروه پرستاری در کشور کمبود داریم، گفت: 19 هزار مدیر پرستاری مشغول ارائه خدمت و فعالیت هستند.

 


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha