سومین دوره کارگاه‌های بین‌المللی PAM با حضور محققان برجسته داخلی و بین المللی در حوزه‌های مرتبط با علوم نانو و پزشکی در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

انتقال دانش و فناوری در حوزه پزشکی و نانو در دانشگاه شریف

سلامت نیوز:سومین دوره کارگاه‌های بین‌المللی PAM با حضور محققان برجسته داخلی و بین المللی در حوزه‌های مرتبط با علوم نانو و پزشکی در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

به گزارش  سلامت نیوز به نقل از ایسنا، سومین دوره کارگاه‌های بین‌المللی PAM با عنوان «کاربرد نانومواد در پزشکی» در روزهای ۱۲ تا ۱۴ آبان ماه امسال در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

انتقال دانش و فناوری در حوزه پزشکی و نانو، جهت‌دهی به تحقیقات پزشکی و درک اهمیت و ضرورت انتخاب درست زیست مواد، بسترسازی به منظور همکاری مشترک رشته‌های فنی و مهندسی با رشته‌های پزشکی، ایجاد و توسعه افق‌های جدید علمی در زمینه نانوپزشکی برای استفاده اساتید، پژوهشگران و دانشجویان، بحث و تبادل اطلاعات بین مخاطبین و آشنایی متخصصین علوم پزشکی با رویکرد مهندسی نانومواد از جمله اهداف این کارگاه بین‌المللی است.

در این کارگاه بین‌المللی در خصوص موضوعاتی چون ارتوپدی و دندانپزشکی، تشخیص و تصویربرداری، دارورسانی و ژن درمانی، چاپ سه بعدی ارگان‌های مصنوعی، سلولهای بنیادی، سمیت نانو مواد، استانداردسازی و اخلاق در پزشکی و پوست و زیبایی بحث و تبادل نظر خواهد شد.

در این کارگاه، محققان برجسته داخلی و بین‌المللی در حوزه‌های مرتبط با علوم نانو و پزشکی حضور دارند.

آخرین مهلت ثبت نام در سومین دوره کارگاه‌های بینالمللی PAM تا ۱۵ مهرماه امسال تعیین شده است.



 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha