رئیس هیات بدوی سازمان نظام پزشکی کشور از ابلاغ حکم نهایی پرونده مرحوم عباس کیارستمی خبر داد و گفت: صبح امروز حکم نهایی پرونده ابلاغ شده است اما از بیان جزئیات این حکم معذوریم.

حکم پرونده کیارستمی ابلاغ شد/ امتناع هیات بدوی از اعلام جزئیات حکم پرونده کیارستمی

سلامت نیوز:رئیس هیات بدوی سازمان نظام پزشکی کشور از ابلاغ حکم نهایی پرونده مرحوم عباس کیارستمی خبر داد و گفت: صبح امروز حکم نهایی پرونده ابلاغ شده است اما از بیان جزئیات این حکم معذوریم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا،ایرج خسرونیا رئیس هیات بدوی سازمان نظام پزشکی کشور  از ابلاغ حکم نهایی پرونده پزشکی عباس کیارستمی خبر داد و افزود: حکم نهایی ابلاغ شده است و در صورتی که خانواده و وکلا خانواه کیارستمی بخواهند می‌توانند جزئیات حکم را رسانه‌ای و اعلام کنند.

وی در مورد جزئیات حکم پرونده و مجازات پزشک متخلف در این پرونده گفت: نمی‌توانیم جزئیات پرونده را اعلام کنیم چون ممکن است خانواده کیارستمی و پزشک معالج نسبت به حکم اعتراض داشته باشند که در این صورت مجددا پرونده به دادگاه تجدید نظر ارسال خواهد شد.

خسرونیا در مورد اعتراض وکلا پرونده کیارستمی پیش از ابلاغ نهایی حکم گفت: ممکن است وکلای مرحوم کیارستمی پس از رویت حکم نهایی پرونده از آن راضی بوده و اعتراض دیگری نداشته باشند.

مرحوم عباس کیارستمی 17 اسفند ماه سال 94 به دلیل پولیپ روده تحت عمل جراحی قرار گرفت و مجددا 20 فروردین در همان سال به دلیل عفونت و تب و 4 فروردین ماه سال 95 برای بار سوم جراحی شد و سرانجام 9 فروردین امسال به دلیل مشکل شکمی حاد برای چهارمین بار مورد عمل قرار گرفت و در نهایت در 14 تیر 95 از دنیا رفت. آخرین جلسه رسیدگی به پرونده پزشکی فوت مرحوم عباس کیارستمی یکشنبه ۲۸ شهریور برگزار شد. همچنین هفته گذشته پیش از ابلاغ حکم نهایی پرونده مرحوم کیارستمی، وکلای وی نسبت به حکم اعتراض کردند.


 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha