چهارشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۸۹ - ۰۰:۴۴
کد خبر: 19436

موج جدیدی از اپیدمی های جهانی آنفولانزا H1N1 در جنوب شرق آسیا ، به ویژه در گرجستان موجب بالارفتن نگرانی مردم و مسئولین شده است. مقامات فدرال از مردم خواستند رفتار پیشگیرانه را در صورت شیوع مجدد ادامه دهند.

نگرانی های جدید از آنفولانزای نوع A

به گذارش سلامت نیوز ، فعالیت های مداوم ویروس آنفولانزا در جنوب شرقی آسیا موجی از ترس از آنفلوانزای خوکی را به همراه آورد.

فعالیت های آنفولانزای H1N1 در بسیاری از کشورها بخصوص در گرجستان موجب بستری بیماران در ابتدای فوریه بوده است ،در ماه اکتبر موج دوم آنفولانزا موجب بروز نگرانی های شدیدی شد.با این وجود در تحقیقات هیچ چیز غیر معمولی مشاهده نشده است.
طی تحقیقات در آلاباما ، کارولینای جنوبی ، و همچنین در هاوایی و نیومکزیکو نیز به فعالیت های غیر معمولی اشاره شده است.
کارشناسان به طور کلی شروع مدرسه در جنوب شرقی را منجر به بروز موج دوم اپیدمی در پاییز گذشته عنوان کردند اما نگرانی مقامات در مورد سن قربانیان است چرا که تعداد مرگ و میر به سه برابر رسیده است .
آنفولانزای معمولی به طور معمول منجر به بروز خطراتی برای افراد مسن میشود اما  آنفولانزای خوکی برای افرادیکه زیر 65 سال هستند هم بخصوص کسانی که مشکلی در سلامت خود دارند و یا باردار میباشند مشکل ساز است به طوریکه میزان مرگ و میر در میان بزرگسالان زیر 65 پنج برابر بیشتر از چیزی است معمولا با آنفولانزای فصلی مشاهده میکنیم.
دکتر رجینا بنیامین جراح عمومی از مردم خواست که هرکس بویژه کسانی که بیشتر در معرض خطر هستند از واکسن استفاده کنند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha