مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشور گفت: صبح امروز پرواز 5211 هواپیمای تهران- مشهد شرکت هواپیمایی آتا دقایقی پس از تیکاف به علت نقص فنی به فرودگاه مهرآباد بازگشت.

فرود اضطراری بوئینگ آتا/ دود در آسمان کابین هواپیما را گرفته بود

سلامت نیوز: مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشور گفت: صبح امروز پرواز 5211 هواپیمای تهران- مشهد شرکت هواپیمایی آتا دقایقی پس از تیکاف به علت نقص فنی به فرودگاه مهرآباد بازگشت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خبرآنلاین؛ ساعتی پیش یکی از مخاطبان خبرآنلاین خبر داد که هواپیمای بوئینگ MD پرواز شماره 5211 آتا که قرار بود ساعت 9:15 دقیقه صبح امروز تهران را به مقصد مشهد ترک کند در هوا دچار نقص فنی شده و دوباره در فرودگاه مهرآباد بازگشت.

او در این رابطه گفت: لحظاتی پس از پرواز کابین هواپیما را دود گرفت، به ما نگفتند چه اتفاقی افتاده است و هواپیما 10 دقیقه بعد در فرودگاه مهرآباد فرود آمد.

پس از آن مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی كشور در رابطه با این اتفاق به خبرآنلاین گفت: صبح امروز پرواز 5211 تهران- مشهد شركت هواپیمایی آتا دقایقی پس از تیكاف به علت نقص فنی به فرودگاه مهرآباد بازگشت.

رضا جعفرزاده گفت: مسئولان شركت هواپیمایی آتا جهت انتقال مسافران، هواپیمای جایگزین در نظر گرفته و این پرواز دقایقی پیش در ساعت 12:20 فرودگاه مهرآباد را به مقصد مشهد مقدس ترك كرد.

وی افزود: موضوع توسط كارشناسان سازمان هواپیمایی كشوری در دست بررسی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha