رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری تویسرکان، از تاخیرهای طولانی مدت در پرداخت مطالبات پرستاران و افزایش حجم کار پرستاری در بیمارستان ها گلایه کرد.

پرستاران درگیر کارهای متفرقه شده اند/افزایش مراجعات به بیمارستان ها

سلامت نیوز: رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری تویسرکان، از تاخیرهای طولانی مدت در پرداخت مطالبات پرستاران و افزایش حجم کار پرستاری در بیمارستان ها گلایه کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری،میترا علیقارداشی گفت: با گذشت  ۷ ماه از سال مدت ۶ ماه است که کارانه طلب کار هستیم و به دلیل ازدحام کار در بیمارستان همکاران پرستاری بسیار گله دارند و بیشتر زمان خود را صرف نوشتن می کنند و کمتر به کار بالین می پردازند که همین امر موجب شکایت بیماران شده است.

وی دلیل ازدحام کار در بیمارستان را فرم هایی عنوان کرد که هر روز به یک شکل روی پرونده ها قرار می گیرد و منحصر ا یک نفر باید جهت انجام کارهای کامپیوتری مربوط به آن قسمت وقت بگذارد که متاسفانه این کار باعث دور شدن پرستار از بالین بیمار می شود.

رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری تویسرکان اظهار داشت: با توجه به اجرای طرح تحول سلامت، درخواست پزشکان در زمینه پاراکلینیک زیاد شده و کار پرونده ها سنگین شده است و دلیل بعدی نبود مطب در شهرستان های کوچک است که باعث ازدحام  مردم به بیمارستان ها شده است.

وی ادامه داد: کمبود نیروی پرستار در بیمارستان ها یکی از چالش هایی است که باید مسئولین به آن توجه بیشتری کنند و اگر این مشکلات رفع شود قطعا جامعه پرستاری نیز به ایده آل خود نزدیک تر می شود.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha