سخنگوی سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع تصادف بین کامیون سوخت و پراید در تونل 3 محور کرج- چالوس گفت: بر اثر این حادثه 3 مسافر مصدوم و یک نفر جان خود را از دست داد.

4 کشته در تصادف مینی‌بوس/ حادثه در تونل 3 محور کرج-چالوس

سلامت نیوز:سخنگوی سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع تصادف بین کامیون سوخت و پراید در تونل 3 محور کرج- چالوس گفت: بر اثر این حادثه 3 مسافر مصدوم و یک نفر جان خود را از دست داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس،سید مصطفی مرتضوی  با اشاره به مهمترین تصادفات جاده‌ای شبانه‌روز گذشته اظهار داشت: برخورد کامیون سوخت با پراید روز گذشته در محور کرج - چالوس برای 4 مسافر حادثه آفرید.

وی با اشاره به اینکه این حادثه در تونل 3 محور کرج - چالوس به وقوع پیوسته است افزود: یک مسافر در این حادثه جان خود را از دست داده و 3 نفر نیز مصدوم شدند.

سخنگوی سازمان امداد و نجات اضافه کرد: برخورد سواری پژو 405 با تیر چراغ برق نیز در چهارمحال و بختیاری حادثه آفرید و روز گذشته سبب مرگ سرنشین سواری پژو شد.

مرتضوی خاطرنشان کرد: برخورد سواری پیکان با مینی‌بوس بعدازظهر روز گذشته در کیلومتر 50 محور کرمان-  بهرامجرد سبب حادثه برای 5 مسافر شد که 4 نفر از آنها در صحنه حادثه جان خود را از دست داده و یک نفر مصدوم شد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha