یکشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۸۹ - ۱۴:۴۶
کد خبر: 19451

فروردین در اولین روز از هفته سلامت با حضور وزیران بهداشت و آموزش و پرورش زنگ سلامت نواخته می‌شود.

زنگ سلامت 18 فروردین با حضور دو وزیر نواخته می‌شود
به گزارش سلامت نیوز ، 18 فروردین سال جاری در اولین روز از هفته سلامت با حضور مرضیه وحید دستجردی، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشكی، حاجی بابایی، وزیر آموزش و پرورش، ابطحی، سرپرست دانشگاه علوم پزشكی ایران زنگ سلامت در دبستان دخترانه رازی منطقه 5 تهران نواخته می‌شود.
این اطلاعیه می‌افزاید: جامعه سالم، مدارس مروج سلامت عنوان اولین روز از هفته سلامت امسال است كه در این روز كارشناسان دانشگاه علوم پزشكی و مدارس آموزش و پرورش با برنامه‌ریزی علمی محورهای مختلف از سلامت نسل آینده كشور را مورد توجه قرار می‌دهند.
بر اساس این اطلاعیه، اجرای برنامه جامع آموزش سلامت در مدارس، توجه به سلامت محیط و بوفه سالم در مدارس، برنامه‌ریزی برای ارتقای سلامت كاركنان، ایجاد امكان مشاوره‌های بهداشتی و روانی در مدارس به صورت مستقر در مدارس و تبیین نقش مشاركت والدین در ارتقای سلامت كودكان از مهمترین برنامه‌های هفته سلامت در مدارس سراسر كشور است.
در این مراسم پس از اجرای سرود و سخنرانی وزیران بهداشت و آموزش و پرورش و توزیع صبحانه سنتی میان دانش آموزان تفاهمنامه ارتقای سلامت توسط 2 وزیر به امضا می‌رسد.
این مراسم در دبستان دخترانه رازی واقع در خیابان سردار جنگل از مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشكی ایران از ساعت 7:30 صبح شروع و در ساعت 8 زنگ سلامت به صدا درمی‌آید.
ضمناً این برنامه به صورت زنده توسط شبكه 3 سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش خواهد شد و خبرنگاران رسانه‌ها نیز حضور خواهند داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha