سه‌شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱
کد خبر: 194510

یک متخصص پوست و مو گفت: در صورت نداشتن حساسیت، می توان با استفاده از میوه‌های ترش پوست خود را شاداب و جوان کرد.

جوان‌سازی پوست با میوه‌های ترش

سلامت نیوز:یک متخصص پوست و مو گفت: در صورت نداشتن حساسیت، می توان با استفاده از میوه‌های ترش پوست خود را شاداب و جوان کرد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛زهرا حلاجی متخصص پوست و مو  درباره استفاده از انواع ماسک‌های خانگی اظهار کرد: بسیاری از این ماسک‌ها پایه علمی ندارند و حتی در برخی موارد موجب حساسیت پوستی نیز می‌شوند

وی تصریح کرد: ماسک‌های خانگی که در برخی موارد توسط افراد به یکدیگر توصیه می‌شود به صورت تجربی آزمایش شده اند که در بسیاری از موارد شاهد بروز مشکلات و حساسیت‌های پوستی پس از مصرف این ماسک‌ها هستیم.

حلاجی بیان کرد: قبل از مصرف ماسک‌های خانگی حتما با یک متخصص پوست و مو مشورت کنید و از نوع جنس پوست خود اطلاعات کافی داشته باشید.

این متخصص پوست و مو اظهار داشت: در برخی موارد و در صورت نداشتن هیچ‌گونه حساسیت پوستی استفاده از میوه‌های ترش به عنوان ماسک خانگی برای جوانسازی و شادابی پوست توصیه می‌شود.

وی در این زمینه افزود: توصیه اکید متخصصان پوست برای استفاده از ماسک‌های خانگی نداشتن مشکلات پوستی و حساسیت است.

حلاجی در مورد بهترین پاک کننده‌های خانگی نیز بیان کرد: صابون و محصولات شوینده‌ای که حاوی اسکراپ هستند می‌توانند به بهبود پوست کمک شایانی کنند.

وی یادآور شد: بهترین روش درمانی برای محافظت از پوست مراجعه به متخصصان و استفاده از محصولات بهداشتی مورد تایید که در مراحل پیشرفته‌تر استفاده از میکرودرم و مواد پیلینگ است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha