مردی كه به هواخواهی از خواهرزاده‌اش در یك درگیری دسته‌جمعی، پسری ٢٥ ساله را با ضربه چاقو در كیانشهر به قتل رسانده بود پس از یك ماه زندگی مخفیانه در گاراژی متروك دستگیر شد. او وقتی مرتكب قتل شد كه خواهرزاده‌اش پس از درگیری ابتدایی با مقتول، او را از ماجرا باخبر كرد و شعله نزاعی دوباره را شعله‌ور ساخت.

نزاع مرگبار به خاطر چشم در چشم شدن

سلامت نیوز: مردی كه به هواخواهی از خواهرزاده‌اش در یك درگیری دسته‌جمعی، پسری ٢٥ ساله را با ضربه چاقو در كیانشهر به قتل رسانده بود پس از یك ماه زندگی مخفیانه در گاراژی متروك دستگیر شد. او وقتی مرتكب قتل شد كه خواهرزاده‌اش پس از درگیری ابتدایی با مقتول، او را از ماجرا باخبر كرد و شعله نزاعی دوباره را شعله‌ور ساخت.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه اعتماد، رسیدگی به این پرونده از نیمه شب پنجم شهریور امسال با اطلاع كلانتری ١٥٨ كیانشهر از وقوع یك فقره نزاع دسته جمعی مرگبار در خیابان گردآفرین آغاز شد. تحقیقات ابتدایی نشان می‌داد كه پسری ٢٥ ساله به دلیل اصابت جسم تیز به ناحیه گردن دچار خونریزی شدید شده و جان خود را از دست داده است. با محرز شدن وقوع قتل، پرونده‌ای با موضوع «قتل عمد» تشكیل و برای رسیدگی در اختیار پایگاه دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
كارآگاهان این پایگاه با آغاز تحقیقات، به صحنه جرم اعزام شدند و ضمن شناسایی و دستگیری چند نفر از عوامل نزاع و درگیری، آنها را مورد بازجویی قرار دادند. اكنون مشخص شده بود كه مقتول، ابتدا با پسری به نام میلاد درگیر شده و در حالی كه دیگران آنها را از هم جدا كرده بودند، دایی ٢٢ ساله میلاد با اطلاع از ماجرا، همراه چند نفر دیگر خود را به محل رسانده و او را كشته است.
تعدادی از اهالی محل كه شاهد نزاع بودند، به كارآگاهان گفتند: «نیمه شب بود. میلاد همراه چند نفر از دوستانش مشغول كشیدن قلیان در پارك پرستوی بلوار امام رضا بود كه به خاطر چشم در چشم شدن با پسری همسن و سال خود (مقتول) با او درگیر شد. دیگران با گذشت دقایقی از درگیری، آنها را از هم جدا كردند اما میلاد با دایی خود تماس گرفت و موضوع را برایش تعریف كرد. دقیقه‌ای نگذشت كه دایی میلاد همراه چند نفر دیگر از بستگانش خود را به پارك رساندند و آنجا با سلاح سرد اقدام به قدرت‌نمایی كردند. در همین حین، مقتول با آنها درگیر شد اما با اصابت اسپری اشك‌آور به صورتش، تعادل خود را از دست داد و روی زمین افتاد. میلاد هم از این فرصت استفاده كرد و با چاقویش ضربه‌ای به سمت او پرتاب كرد كه به گردنش خورد و باعث مرگش شد. وقتی پسر جوان كشته شد، همه سریع فرار كردند.»
با كسب این سرنخ و در حالی كه خانواده متهم مدعی بی‌اطلاعی از مخفیگاه او شده بودند، مشخص شد كه آنها چندی پیش او را فراری داده‌اند. به این ترتیب پدر و برادر متهم دستگیر شدند و مورد بازجویی قرار گرفتند تا سرانجام مخفیگاه متهم در یك گاراژ متروكه در جنوب تهران شناسایی شد. در ادامه نیز، پس از مراقبت‌های نامحسوس پلیس، متهم دستگیر و به پایگاه دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.
سرهنگ كارآگاه حمید مكرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی تهران بزرگ با اعلام این خبر از بازداشت موقت متهم در پایگاه دهم و ادامه بازجویی از او خبر داد.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha