چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹

چهار سال است که از زندگی مشترک ما می‌گذرد و یک فرزند پنج ماهه داریم. شوهرم متاسفانه با خواهرم رابطه دارد و من این ماجرا را بعد از به دنیا آمدن فرزندمان متوجه شدم.

سلامت نیوز: چهار سال است که از زندگی مشترک ما می‌گذرد و یک فرزند پنج ماهه داریم. شوهرم متاسفانه با خواهرم رابطه دارد و من این ماجرا را بعد از به دنیا آمدن فرزندمان متوجه شدم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از وکیل ملت، زنی با حضور در شعبه ۲۴۰ دادگاه خانواده با بیان اینکه «شوهرم لیاقت پاکدامنی من را در زندگی نداشت»، مدعی شد:‌ چهار سال است که از زندگی مشترک ما می‌گذرد و یک فرزند پنج ماهه داریم. شوهرم متاسفانه با خواهرم رابطه دارد و من این ماجرا را بعد از به دنیا آمدن فرزندمان متوجه شدم. وی در مورد نحوه اطلاع از این موضوع گفت:‌ در دوران نقاهت بارداری در خانه پدر و مادرم بودم. یک شب به همراه برادرم برای برداشتن وسایل به خانه رفتم و آنجا بود که متوجه شدم شوهرم با خواهرم رابطه دارد. ابتدا اصلا نمی‌توانستم باور کنم که خواهرم در حق من خیانت کرده است ولی بعد از مدتی که توانستم بر خودم مسلط شوم به واقعیت پی بردم.

این زن جوان با بیان اینکه «شوهرم از همکاران خواهرم است و به واسطه او به خانواده‌مان معرفی شده بود»، اظهار کرد: بارها از خواهرم پرسیدم که اگر تو به این مرد علاقه داشتی چرا او را برای زندگی کردن به من معرفی کردی؟ ولی او هر بار در پاسخ می‌گفت اصلا به شوهرت علاقه‌ نداشتم و اگر رابطه‌ای بوده به اصرار او بوده است.

شوهر ۲۴ ساله این زن نیز به رییس دادگاه گفت: من چهار سال از همسرم کوچکتر هستم. به او علاقه زیادی دارم ولی با او بودن مرا شاد نمی‌کند و زمانی که کنارش هستم احساس خاصی ندارم. وی ادامه داد: همسرم موقعیت شغلی خوبی داشت و به همین خاطر با او ازدواج کردم.زن جوان عنوان کرد: من از تمام حق و حقوق خودم می‌گذرم ولی حضانت بچه‌ام را برای همیشه می‌خواهم زیرا شوهرم لیاقت پدر بودن را ندارد و نمی‌تواند بچه من را به خوبی تربیت کند. تحت هیچ شرایطی از خواسته‌ام کوتاه نمی‌آیم و خواهان طلاق هستم. رییس دادگاه پس از شنیدن اظهارات طرفین حکم طلاق را صادر کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha