پنجشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۹
کد خبر: 194664

تحقیقات کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی تهران برای رمزگشایی از استخوان‌های به‌دست آمدۀ یک زن که در یک چاه کشف شده بود، وارد مرحله تازه‌ای شد.

سلامت نیوز: تحقیقات کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی تهران برای رمزگشایی از استخوان‌های به‌دست آمدۀ یک زن که در یک چاه کشف شده بود، وارد مرحله تازه‌ای شد.

به گزارش سلامت نیوز، روزنامه «ایران» افزود: کارآگاهان با گذشت یک ماه از کشف این استخوان‌ها در کف ساختمان یک شرکت در خیابان ستارخان، خانواده‌ای را شناسایی کرده‌اند که مشخصات دختر ناپدیدشده‌شان با استخوان‌های کشف‌شده شباهت زیادی دارد. به همین خاطر بازپرس جنایی دستور آزمایش دی‌ان‌ای را صادر کرد.

کارآگاهان احتمال می‌دهند استخوان‌ها متعلق به دختر جوانی است که 6 سال قبل به طرز مرموزی ناپدید شد. همزمان با گم شدن این دختر، پدرش با مراجعه به پلیس و ضمن تسلیم شکایتی از ناپدیدشدن ناگهانی دخترش خبر داده بود.

به دنبال این شکایت، تحقیقات کارآگاهان اداره 11 پلیس آگاهی تهران آغاز شد اما هیچ رد و سرنخی از المیرا به دست نیامد. کارآگاهان برای یافتن ردی از دختر جوان به بیمارستان‌ها رفته واجساد ناشناس پزشکی قانونی را هم به دقت بررسی کردند اما هیچ سرنخی از او به دست نیامد.

شش سال بعد

تحقیقات برای کشف راز مرموز ناپدید شدن المیرا ادامه داشت تا اینکه چندی قبل خبر کشف استخوان‌هایی هنگام حفر چاه در ساختمان یک شرکت به بازپرس محسن مدیر روستا اعلام شد. کارگر جوان هنگام حفر چاه با استخوان‌هایی داخل کیسه پلاستیکی روبه‌رو شد، بعد هم سراسیمه موضوع را به صاحب شرکت خبر داد. همزمان با حضور تیم جنایی در محل حادثه، استخوان‌ها برای تشخیص هویت و کشف علت مرگ، به پزشکی قانونی منتقل شد.

کشف ردپای دختر گمشده

از سوی دیگر کارآگاهان جنایی به سراغ پرونده‌های افراد ناپدید شده رفتند که مشخصات فرد ناپدید شده و زمان ناپدید شدن آنها با مشخصات جسد پیدا شده و زمان مرگش یکی باشد.

در جریان همین تحقیقات آنها با پرونده المیرا روبه‌رو شدند؛ دختری که شش سال قبل به طرز مرموزی ناپدید شده بود. بازپرس سهرابی از شعبه نهم دادسرای جنایی تهران که رسیدگی به پرونده گم شدن دختر جوان را در دستور کار داشت، تحقیق از خانواده المیرا را آغاز کرد.

خانواده دختر جوان با توجه به رنگ موی دخترشان و رنگ موی جسد ادعا کردند که رنگ موها متفاوت است. اما با توجه به اینکه زمان مرگ با زمان ناپدید شدن دختر جوان و محلی که این دو ماجرا در آنجا کلید خورده یکسان است، بازپرس سهرابی دستور انجام تحقیقات ویژه را صادر کرد.

همچنین دستور انجام آزمایش «دی‌ان‌ای» نیز صادر شد تا راز استخوان‌های کشف‌شده و ناپدید شدن دختر جوان برملا شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha