چهارشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۸۹ - ۱۴:۰۸
کد خبر: 19472

وزیر آموزش و پرورش گفت: اگر سلامت بخواهد به عنوان یک نیاز واقعی در جامعه نهادینه شود و در تمامی ارکان جامعه نفوذ کند، راهی جز از طریق نفوذ در مدارس ندارد.

برنامه‌های مدونی برای ایجاد مدرسه سالم تهیه شده است
به گزارش سلامت نیوز ، دکتر حاجی بابایی در مراسمی که امروز همزمان با آغاز هفته سلامت در ارومیه برگزار شد، با اشاره به جایگاه مدرسه در تامین جامعه سالم گفت: مدرسه جایگاه همه زیبایی‌ها، سلامتی، نشاط و نگاه زیبا به توسعه پایدار در آینده است.

وی ادامه داد: اگر سلامت بخواهد به عنوان یک نیاز واقعی در جامعه نهادینه شود و در تمامی ارکان جامعه نفوذ کند، راهی جز از طریق نفوذ در مدارس ندارد. در همین راستا، وزارتخانه‌های بهداشت درمان و آموزش و پرورش برنامه‌های مدونی برای ایجاد مدرسه سالم تهیه کرده‌اند که در ایجاد بهزیستی، نشاط و نهادینگی فرهنگ سالم‌سازی خود و دیگران، نقش خوبی را ایفا خواهد کرد و این امر در سایه مدیریت منسجم در مدارس میسر خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: 80 سالن ورزشی برای ارتقای جایگاه ورزش به ویژه ورزش قهرمانی در مدارس در جلسه هیات دولت در استان آذربایجان غربی به تصویب می‌رسد.

در پایان مراسم، تفاهم‌نامه‌ای درباره همکاری در زمینه سلامت و نشاط، بین وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امضا شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha